Zeer professioneel. Prettig en kordaat om afspraken in te plannen. Audit is gefocust, no-nonsense en kundig.

Makkelijk om planning tijdig te maken; goed contact tijdens voortraject. Auditor scherp en vriendelijk. Uit de audit een goed idee wat we juist goed doen en wat beter kan en hoe verder te komen.

Goed! Fijne audits. Ik leer van de audits.

Wij hebben DigiTrust ervaren als een professionele partij. De auditor werkt op een prettige manier, zorgvuldig en constructief.

Flexibele organisatie die met je meedenkt om organisatiedoelen te behalen. Wij hebben de audits als leerzaam ervaren waar goede punten uit naar voren zijn gekomen om ons managementsysteem verder te... Flexibele organisatie die met je meedenkt om organisatiedoelen te behalen. Wij hebben de audits als leerzaam ervaren waar goede punten uit naar voren zijn gekomen om ons managementsysteem verder te verbeteren.

Wij hebben DigiTrust als een zeer prettige en professionele partij ervaren.

DigiTrust kiest altijd voor een constructieve samenwerking met ons en creëert daarbij een plezierige sfeer. Dat resulteert in audit-uitkomsten waarmee we ons ISMS daadwerkelijk mee kunnen... DigiTrust kiest altijd voor een constructieve samenwerking met ons en creëert daarbij een plezierige sfeer. Dat resulteert in audit-uitkomsten waarmee we ons ISMS daadwerkelijk mee kunnen verbeteren. In geval van verschillende interpretaties van de ISO 27001-norm is DigiTrust altijd bereid daar het gesprek over aan te gaan en indien nodg haar werkwijze bij te stellen.

Van begin tot het einde positieve ervaring. Met name de audit op locatie voelde niet als een audit maar bijna als een dialoog wat ik als positief ervaren heb.

Een professioneel proces voor, tijdens en na de audit, een kundige auditor, een serieuze samenwerking die ons bedrijf echt verder helpt op het gebied van informatie security.

Good experience overall, the audit went smooth with no stress.