Ik ken DigiTrust als een professionele en flexibele partij om audits mee uit te voeren.

We hebben nu één volledige cyclus samen gewerkt met DigiTrust. Alles is heel prettig verlopen en we zijn blij met de samenwerking.

Prettige samenwerking, we hebben korte lijntjes met elkaar.

Snelheid van reageren is top. Inhoudelijk zijn de communicatie momenten goed, met welke afdeling dan ook binnen de organisatie.

Het was een professionele ervaring waarbij snel geschakeld kon worden. Ook was er duidelijke kennis aanwezig tijdens de audit en voelde onze verbeterpunten/ afwijkingen ook logisch en passend.

Flexibel en realistisch. Duidelijke communicatie met de backoffice, kundige auditor.

Onze ervaring met Digitrust is alleen maar positief. Van de back office tot aan de externe auditor. Ze zijn behulpzaam, reageren snel en duidelijk. Digitrust is praktisch ingesteld, dit past goed... Onze ervaring met Digitrust is alleen maar positief. Van de back office tot aan de externe auditor. Ze zijn behulpzaam, reageren snel en duidelijk. Digitrust is praktisch ingesteld, dit past goed bij ons bedrijf.

De samenwerking met onze (vaste) auditor ervaren wij als zeer positief. Het advies is zeer helder en kundig. Hierdoor verloopt de audit altijd soepel en prettig.

Het was voor ons best spannend om een audit te hebben. Het was fijn dat de auditor daar begrip voor had . De audit verliep in een professionele en vriendelijke sfeer met als einddoel goede... Het was voor ons best spannend om een audit te hebben. Het was fijn dat de auditor daar begrip voor had . De audit verliep in een professionele en vriendelijke sfeer met als einddoel goede procedures voor zowel ons als onze klanten.

Snel schakelen, persoonlijk contact