Wij hebben de samenwerking met DigiTrust ervaren als zakelijk professioneel en tegelijk persoonlijk betrokken.

Fijne auditoren met een pragmatische inslag.

Zeer tevreden. Goede, duidelijke communicatie zowel alvorens als tijdens de audit.

Wij hebben het totale traject van de eerste verkenning van de mogelijkheden van DigiTrust, het offertetraject, beide fasen van de ISO 27001 en NEN 7510 audit en de afhandeling door de... Wij hebben het totale traject van de eerste verkenning van de mogelijkheden van DigiTrust, het offertetraject, beide fasen van de ISO 27001 en NEN 7510 audit en de afhandeling door de certificatiemanager als zeer constructief, praktisch en prettig ervaren.

Onze auditeur heb ik als zeer prettig ervaren. Het geheel gebeurd op een rustig , prettige en professionele manier.

Vooraf duidelijke offerte met heldere verwachtingsmanagement. De communicatie voor de audits kon wel beter (agenda's e.d. werden laat gestuurd en pas na mijn vraag hierna). Audits zelf zijn erg... Vooraf duidelijke offerte met heldere verwachtingsmanagement. De communicatie voor de audits kon wel beter (agenda's e.d. werden laat gestuurd en pas na mijn vraag hierna). Audits zelf zijn erg soepel verlopen bijv. heldere vraagstellingen en ondersteuning bij het interpreteren van de norm. Na afloop van de audit had de communicatie beter gekund. Indien het langer duurt dan normaal om het besluit van de certificeringsmanager rond te krijgen zou ik graag een kort mailtje willen ontvangen hierover. Stukje verwachtingsmanagement. Het maakt mij niet uit dat het langer duurt, maar wij wachten op het definitieve resultaat.

Voor mij de eerste en enige ISO 27001 auditor waar ik hands-on ervaring mee heb, maar de samenwerking ervaren constructief en positief.

Duidelijke communicatie over verwachtingen en planning. Afspraken worden nagekomen.

Professionele auditor met veel aandacht voor details.

Samenwerking is enorm goed bevallen. Zowel offertetraject als de daadwerkelijke audit verliep erg prettig.
Super tevreden over de Auditor, erg duidelijk en meedenkend. Kijkt erg goed naar de organisatie en de raakvlakken van de normen i.p.v. andersom.