De audits verlopen gestructureerd en in open vriendelijke sfeer. Er is ruimte voor discussie en de uitleg voor een eventuele afwijking is helder en concreet.

Voortrajecten aangaande...

Voortrajecten aangaande offertes en planning verlopen rommelig. Vaak meerdere contactmomenten om offertes goed te krijgen of de planning definitief af te stemmen. Uiteindelijk is de planning met de auditor zelf afgestemd en is het goed gekomen.

Wij hebben een positieve ervaring met Digitrust.

Erg prettige ervaring met het Audit traject. De norm wordt goed in de context van de organisatie getoetst. Fijne samenwerking en open communicatie.

Erg tevreden met de diensten van DigiTrust. Prima communicatie voor en tijdens de audit en vriendelijke auditoren.

De ervaring is met name met de auditor, betrekkelijke weinig met de eigen organisatie van DigiTrust

Professioneel en zakelijk. Duidelijke communicatie. Prima partij voor de externe audit.

De auditor was goed op de hoogte van het reilen en zeilen binnen een gerechtsdeurwaarderskantoor. Was kritisch, maar ook toegankelijk.

Zeer aangenaam contact. Passend bescheiden. Scherp op de inhoud, zacht op de persoon.

We doen al jaren zaken met digitrust en altijd tevreden.

Onze ervaring met de auditor van Digitrust is zeer goed, het fijne aan het proces was ook dat er geschoven kon worden met personen die een rol hadden in het proces.