Duidelijk stappenplan en inhoudelijk competente auditors. Dat maakt dat je met elkaar op constructieve wijze door de onderwerpen heen kan lopen. De manier van vragenstellen zorgt ervoor dat het geen... Duidelijk stappenplan en inhoudelijk competente auditors. Dat maakt dat je met elkaar op constructieve wijze door de onderwerpen heen kan lopen. De manier van vragenstellen zorgt ervoor dat het geen papieren exercitie wordt.

De samenwerking was heel prettig en past goed bij onze organisatie.

In het kort: een zeer fijne ervaring. Er werd goed meegekeken vanuit de bedrijfscontext en scope van Jouw Omgeving. De feedback die je vervolgens krijgt is scherp en toegespitst op jouw specifieke... In het kort: een zeer fijne ervaring. Er werd goed meegekeken vanuit de bedrijfscontext en scope van Jouw Omgeving. De feedback die je vervolgens krijgt is scherp en toegespitst op jouw specifieke situatie, en daar wordt het ISMS doeltreffender van. Ook vindt er veel kennisuitwisseling plaats: altijd interessant om te horen hoe het ook kan. Daar worden we vervolgens als sector allemaal weer beter (en veiliger!) van.

Zeer vriendelijk en meedenken. Ze proberen echt het bedrijf te begrijpen.

Positieve ervaring

Great experience. We had been really stressed but John helped a lot with his approach and friendliness.

Prima ervaring

Duidelijke afspraken en verwachtingen gesteld, ook openheid en eerlijkheid in het traject. Goede verwerking en flexibiliteit.

De ervaring is positief. De auditor heeft ons meegnomen in de audit en de auditvereisten.

Prima, duidelijk afspraken, professionele auditor