Goede audits, fijne mensen om mee te werken. Rekening houden met de fase waar we als bedrijf zijn en wat er passend is voor onze ISO audit: we zijn geen beginnende start-up meer, we zijn echter ook... Goede audits, fijne mensen om mee te werken. Rekening houden met de fase waar we als bedrijf zijn en wat er passend is voor onze ISO audit: we zijn geen beginnende start-up meer, we zijn echter ook zeker geen corporate.

Het was een gemoedelijke audit voor hercertificering, waarbij we in een lekker tempo maar toch met goede diepgang en uitleg door alles heengingen. Er was voldoende ruimte en flexibiliteit voor humor... Het was een gemoedelijke audit voor hercertificering, waarbij we in een lekker tempo maar toch met goede diepgang en uitleg door alles heengingen. Er was voldoende ruimte en flexibiliteit voor humor en pauzes.

Prettige communicatie, bereikbaar, komt afspaken na.

De keuze om ons door DigiTrust te laten auditen en certificeren is ons 2 jaar op een rij goed bevallen. Een kritische auditor met een juiste balans tussen de 'droge' norm en... De keuze om ons door DigiTrust te laten auditen en certificeren is ons 2 jaar op een rij goed bevallen. Een kritische auditor met een juiste balans tussen de 'droge' norm en dialoog/mensgerichtheid, waardoor de audit en gesprekken soepel verliepen. Door de vragen die gesteld worden helpt het mij ook om de norm nog beter te leren kennen. Vergeleken met onze vorige certificerende partij een wereld van verschil. Zeer tevreden en ik kijk uit naar de 2e controle audit volgend jaar

Professionele organisatie waar ik prettig mee samenwerk. Duidelijk kennis van zaken.

Goede constructieve audits met als doel het ISMS steeds beter te laten werken.

Prettige ervaring, vooral contact met de auditor. Bij administratieve zaken wordt er snel en adequaat gereageerd.

Het is een vlot en prettig verlopen traject van offerteaanvraag tot aan de audit.

De communicatie verloopt erg prettig, er zijn duidelijke afspraken en er wordt gedegen en met oog voor de organisatie geaudit.