Hele prettige audit gehad. Goed gestructureerd.

Administratief is het prima geregeld. Op tijd worden afspraken gemaakt en wordt je geïnformeerd. Voor ons was deze tweede audit wel gelukkig op locatie. het volledig remote werken bij de... Administratief is het prima geregeld. Op tijd worden afspraken gemaakt en wordt je geïnformeerd. Voor ons was deze tweede audit wel gelukkig op locatie. het volledig remote werken bij de certificering blijkt toch minder prettig wanneer je elkaar niet kent. Hierdoor begrepen we elkaar niet altijd en werd het geheel te veel een afvink lijstje voor ons gevoel.

Positief, ter zake kundig.

Snelle reactie, overzichtelijk en vriendelijk

Digitrust geeft waarde aan haar naam.
Je kan er op vertrouwen dat zij hun diensten op een correcte manier uitvoeren.
Auditors zijn professioneel, maar laten je wel op je gemak voelen....
Digitrust geeft waarde aan haar naam.
Je kan er op vertrouwen dat zij hun diensten op een correcte manier uitvoeren.
Auditors zijn professioneel, maar laten je wel op je gemak voelen. Een audit is en blijft natuurlijk spannend.

Mijn ervaring is zeer positief. De auditoren zijn gezonde mate kritisch maar staan ook open voor andere argumentatie. Verder prettige personen om een audit mee uit te voeren evenals voor te bereiden... Mijn ervaring is zeer positief. De auditoren zijn gezonde mate kritisch maar staan ook open voor andere argumentatie. Verder prettige personen om een audit mee uit te voeren evenals voor te bereiden via backoffice

Kundige toetsing van de norm. Duidelijke vraagstelling en toelichting. Wij hebben de samenwerking met Cees Ippel als zeer prettig ervaren.

Ik ben tevreden met de dienstverlening door Digitrust. De auditors zijn door de wol geverfd en terzake kundig.

Prima pragmatische aanpak.

Digitrust is een degelijk auditbureau, met veel kennis van zaken. Men reageert snel, en is erg behulpzaam tijdens het leveren van de diensten. De communicatie verloopt erg goed. De auditors zijn... Digitrust is een degelijk auditbureau, met veel kennis van zaken. Men reageert snel, en is erg behulpzaam tijdens het leveren van de diensten. De communicatie verloopt erg goed. De auditors zijn vriendelijk, streng en rechtvaardig.