De samenwerking met de auditor is prima verlopen en de communicatie van Digitrust is goed.

We vonden de audits altijd professioneel, plezierig en efficient verlopen.

Prettige organisatie, pragmatisch in de omgang. Prima afspraken met de backoffice te maken. Met de prijsstelling is DigiTrust concurrerend.

Onze ervaring met DigiTrust is prettig. Sommige onderwerpen verlopen snel en spoedig en voor punten vergen iets meer tijd en uitleg en daar is ook ruimte voor. Voor ons de tweede keer dat er een... Onze ervaring met DigiTrust is prettig. Sommige onderwerpen verlopen snel en spoedig en voor punten vergen iets meer tijd en uitleg en daar is ook ruimte voor. Voor ons de tweede keer dat er een audit plaats vond en wij kunnen DigiTrust zeker aanbevelen.

Het is gemakkelijk een afspraak te maken en er wordt snel gereageerd. Daarnaast heeft Kees de audit prettig bij ons uitgevoerd, hier hebben we geen opmerkingen over.

Zeer competent, vriendelijk, maar scherp, doortastend. Flexibel, houden zich aan de afspraak.

Goede communicatie en duidelijke structuur

Kennis van zaken en scherp op inhoud.

Zeer klantgerichte en professionele werkwijze gericht op efficiency en effectiviteit

Wij hebben de samenwerking met DigiTrust als prettig en professioneel ervaren.