DigiTrust is een betrouwbare partij voor het uitvoeren van een ISO27001 audit.

Goede en heldere communicatie, fijne en inhoudelijk zeer goede auditors, snelle afhandeling na audits en prettige samenwerking.

Een deskundige auditor die, met oog voor de organisatie, de audit heeft uitgevoerd.

Heldere afspraken in het voortraject. Als we de zaak wat opschudden door in onze ontwetendheid "even" naar de nieuwe norm denken te gaan denkt Digitrust mee hoe daar toch te komen. Een... Heldere afspraken in het voortraject. Als we de zaak wat opschudden door in onze ontwetendheid "even" naar de nieuwe norm denken te gaan denkt Digitrust mee hoe daar toch te komen. Een FitGap analyse wordt n het schema gepast en daarna de controle audit.
De audit zelf gaat in een prettige sfeer.

De audit betrof een volledige (her-)audit voor de nieuwe ISO-27001:2023 norm en was daardoor heel intensief. De audit werd uitgevoerd door een zeer deskundige lead auditor met een kritische en... De audit betrof een volledige (her-)audit voor de nieuwe ISO-27001:2023 norm en was daardoor heel intensief. De audit werd uitgevoerd door een zeer deskundige lead auditor met een kritische en pragmatische benadering.

DigiTrust is een goede partner om op een objectieve manier te laten zien dat wij voldoen aan onze normen. Ze zijn professioneel en ook flexibel genoeg indien er iets aangepast moet worden in de... DigiTrust is een goede partner om op een objectieve manier te laten zien dat wij voldoen aan onze normen. Ze zijn professioneel en ook flexibel genoeg indien er iets aangepast moet worden in de planning.

Productieve en cooperatieve audit in fijne sfeer. Heldere communicatie voor, tijdens, en na de audit.

Een fijne, meedenkende en betrouwbare organisatie.

Prettige samenwerking, duidelijke communicatie, juiste verwachtingen naar beide kanten.

Ik ben sinds kort rechtstreeks in contact met DigiTrust. Ik heb het als prettig en duidelijk ervaren.