Super klantvriendelijk. Het hele proces vanaf het sales traject, audit tot aan het certificaat is zeer goed verlopen. Vriendelijke auditor die duidelijke vragen stelt.

Zowel de backoffice als de auditor stellen zich - elk vanuit hun eigen rol - flexibel, meewerkend en meedenkend op, zonder de oog voor kwaliteit te verliezen.
Meewerkend en meedenkend

Kennis van zaken. Flexibel in planning. Duidelijke communicatie.

Vanaf het eerste contact voorafgaande fase I tot en met afronding van Fase II een door Digitrust goed geleid project. Overeenkomstig de inhoud en verwachtingen van het offertetraject en in... Vanaf het eerste contact voorafgaande fase I tot en met afronding van Fase II een door Digitrust goed geleid project. Overeenkomstig de inhoud en verwachtingen van het offertetraject en in uitvoering zakelijk met een prettige persoonlijke 'touch'. Complimenten.

Prima. We hebben gewerkt met Cees Ippel, die heeft ons goed en duidelijk geholpen met de certificering.

Audit verliep soepel, professioneel en zorgvuldig.

Flexibele partij met een duidelijk portfolio, duidelijke communicatie en kundig personeel. Denken in oplossingen en niet in problemen, laten ook wel blijken dat ze het belangrijk vinden dat de... Flexibele partij met een duidelijk portfolio, duidelijke communicatie en kundig personeel. Denken in oplossingen en niet in problemen, laten ook wel blijken dat ze het belangrijk vinden dat de auditee zichzelf verbeterd.

Prima ervaring tot nu toe. Vooral de laagdrempelige communicatie is prettig, de lijnen zijn kort. De 'pre transfer review' is goed uitgevoerd en het nieuwe certificaat was vlot beschikbaar.... Prima ervaring tot nu toe. Vooral de laagdrempelige communicatie is prettig, de lijnen zijn kort. De 'pre transfer review' is goed uitgevoerd en het nieuwe certificaat was vlot beschikbaar. In mijn oordeel heb ik uiteraard nog geen rekening kunnen houden met een 'echte' audit, die staat gepland op 8 december (2e controle audit).

Variatie aan auditors wat soms voor verrassingen zorgt, echter altijd zeer kundig. Jullie houden ons scherp en zorgen ervoor dat de audits meer zijn dan papieren tijgers.

Correct, punctueel, grondig