Digitrust houdt rekening met de organisatie die ze auditten (grootte, samenstelling) en gaat uit van wat voor onze organisatie belangrijk is. Beide auditors waar ik mee te maken heb gehad zijn... Digitrust houdt rekening met de organisatie die ze auditten (grootte, samenstelling) en gaat uit van wat voor onze organisatie belangrijk is. Beide auditors waar ik mee te maken heb gehad zijn rustig redelijk en snappen dat een bedrijf van minder dan 20 mensen anders is dan een multi national. Dat schept een prettige sfeer tijdens de audit.

Prettige sfeer tijdens de audit. Kritisch, maar toch vriendelijk en geduldig.
Snelle reacties op mails en bij hulpvragen.

Professioneel, to the point en rustige audits. Veel ruimte om uit te leggen hoe dingen werken en grondige controles.

Fijne partij om mee samen te werken.

Het gehele proces van audit, van voorbereiding tot verslaglegging en opvolging heb ik als ontzettend waardevol en vakkundig ervaren van DigiTrust.

Prettige samenwerking met kundige mensen.

Prettige professionele contacten met auditor en administratie.

Professioneel. Heldere afspraken vooraf. Goede auditor. Streng maar zeer rechtvaardig. Pragmatisch en doelgericht.

Mijn ervaringen met onze auditor zijn zeer goed. Een pragmatische aanpak, waarbij er snelheid werd gemaakt op het moment dat het kon, en verdieping was op het moment dat het nodig was. Mijn algehele... Mijn ervaringen met onze auditor zijn zeer goed. Een pragmatische aanpak, waarbij er snelheid werd gemaakt op het moment dat het kon, en verdieping was op het moment dat het nodig was. Mijn algehele ervaring met DigiTrust is dus gebaseerd op mijn ervaring met onze auditor.

Professioneel maar tegelijk ook informeel (positief). Fijne auditors!