Toegankelijke professionele organisatie.

Onze ervaring is als volgt samen te vatten: kennis van zaken, pragmatische kijk, goede norm interpretatie, prettige samenwerking en een goede open discussie is geen probleem.

Ik heb de ervaring als zeer positief ervaren. De audits zijn op een professionele en vriendelijke manier uitgevoerd.

Het hele traject als prettig ervaren. Cees is makkelijk in omgang en kan zich goed verplaatsen in een organisatie. Niet alles in de ISO of NEN is in beton gegoten.

Zeer kundige auditor met constructieve houding en kent onze organisatie

We hebben een positieve ervaring met DigiTrust. Vooraf aan de audit krijgen we alle relevante stukken ten behoeve van de voorbereiding (zoals het dagprogramma en onderwerpen). We vinden dat de... We hebben een positieve ervaring met DigiTrust. Vooraf aan de audit krijgen we alle relevante stukken ten behoeve van de voorbereiding (zoals het dagprogramma en onderwerpen). We vinden dat de auditeur van DigiTrust deskundig is en alles duidelijk weet uit te leggen, als er zaken aan onze kant ontbreken/tekortkomen, dan krijgen we hier altijd een uitgebreide argumentatie bij. Hierdoor weten we ook waaraan in de volgende periode gewerkt kan/moet worden.

Algeheel dus een positieve ervaring met DigiTrust.

De naam van de auditor wisselt nogal vaak.
De naam van de auditor wisselt nogal vaak.
We zijn beginnend ISO gecertificeerde maar iedere keer krijgen we een andere auditor. En daarnaast is de aangekondigde naam voor deze audit ook nog een keer gewijzigd.
De voorgaande audits zijn alleen gedaan in januari maar vervolgens wordt de volgende iedere keer ingepland in december. We kregen zelfs de factuur voordat de audit in januari had plaatst gevonden dit jaar.

Prettige communicatie

Betrouwbare partij die zijn/haar afspraken na komt. Het traject met René Otter is als zeer positief en prettig ervaren.

John Uittenbogaart 4Value

Digitrust is een deskundige partij voor het uitvoeren van audits. Goede kennis van zaken. Eisen van de norm worden rechtvaardig beoordeeld waarbij flexibiliteit niet uit het oog wordt verloren.