Wisselend.
Vorige audit was niet vastgelegd in de agenda van digitrust.
Wisselend.
Vorige audit was niet vastgelegd in de agenda van digitrust.
ditmaal hebben we een snelle bevstiging van certificering gehad na rapportage. vorige keren hebben we daar lang op moeten wachten, en navragen.

De hercertificering is prettig verlopen. Het contact met de auditor was soepel.

Dit jaar verliep de audit goed en met een duidelijke structuur, met een goed volgbare agenda en auditplanning.
Vorig jaar was de audit tijdens de corona wel hectischer en rommeliger.

Prettig contact met de backoffice voor de voorbereiding. Snelle (re)actie op mail en vragen. Auditors hebben kennis van zaken. Helaas wel (te)veel wisselingen van auditor door allerlei oorzaken.

Totall-IT BV (ISO27001/NEN7510-gecertificeerd.)

Het was wederom een prettige ervaring om ISO27001 en NEN7510 audit samen uit te voeren, waardoor de bedrijfsvoering conform gestelde doelen te realiseren.

Digitrust heeft vanaf de eerste kennismaking helder en duidelijk gecommuniceerd hoe het audit traject zou verlopen en wat er van ons als organisatie verwacht werd. Zowel tijdens de initiële... Digitrust heeft vanaf de eerste kennismaking helder en duidelijk gecommuniceerd hoe het audit traject zou verlopen en wat er van ons als organisatie verwacht werd. Zowel tijdens de initiële audit als de controle audit heeft Digitrust zeer nauwgezet ge-audit.

Een professionele club, duidelijk en weet waar je aan toe bent.

Professioneel en vriendelijk. Goed op de hoogte. Pragmatisch. Enthousiaste medewerkers.

Flexibel en goede opvolging/begeleiding