Digitrust is een professionele partij en prettig om mee samen te werken. De personen die ons tot nu toe hebben ge-audit zijn allen zeer waardige gesprekspartners. Daarnaast werd alles goed begeleid... Digitrust is een professionele partij en prettig om mee samen te werken. De personen die ons tot nu toe hebben ge-audit zijn allen zeer waardige gesprekspartners. Daarnaast werd alles goed begeleid door de binnendienst.

Ik ervaar Digitrust als een zeer professionele auditpartij, die daadwerkelijk doet wat ze zegt; binnen de context van hun klant voeren ze audits uit. Dat maakt het werken erg prettig. Ze staan open... Ik ervaar Digitrust als een zeer professionele auditpartij, die daadwerkelijk doet wat ze zegt; binnen de context van hun klant voeren ze audits uit. Dat maakt het werken erg prettig. Ze staan open voor het gesprek, luisteren goed, maar blijven altijd kritisch.

De ondersteunende processen via de backoffice zijn eveneens professioneel en klantvriendelijk. De doorlooptijd van hun interne processen zijn eveneens snel. Enige aandachtspunt wat ik heb ervaren was bij een gewijzigde planning; toen bleef het een tijdje stil en wisten we niet goed wat de status was en of we voorgestelde data definitief in konden plannen.

Kundig, doortastend en grondig! Precies wat je moet eisen als je kwaliteit en dataveiligheid belangrijk vindt voor je organisatie en niet omdat ISO een "verplicht" nummertje is.

Prettig contact, prettig informeel maar ook zo formeel als nodig.

Onze audits met DigiTrust verlopen altijd voorspoedig door de goede communicatie en professionele houding van de auditor.

Een zeer goede en gedegen ervaring. Alles wordt helder doorgenomen en het verloop van de audit bevalt prim.

De samenwerking met DigiTrust ervaren we vanuit Code24 als prettig.

Professionele, klantgericht, effectief en efficiënte dienstverlener

Fijne organisatie met heldere communicatie en snelle reacties

Duidelijke en korte lijnen. Persoonlijk contact. Snel antwoord op vragen.