Fijne (eerste) ervaring, geen op- of aanmerkingen.

Hoewel het in het begin van onze samenwerking wat stroef verliep (wat mede veroorzaakt werd doordat wij nieuw waren in dit traject) gaat de samenwerking tegenwoordig vlot en soepel

Prettige en flexibele samenwerking. In lijn met de cultuur van ons eigen bedrijf.

Scherpe aanbiding, helder proces en prettige communicatie met de auditor. Ik kan Digitrust zeker aanbevelen.

De audit als zeer prettig ervaren en erg professioneel.

Prima fijne club.

Onze algehele ervaring met DigiTrust is goed. DigiTrust is duidelijk en kent onze organisatie, waardoor het makkelijk communiceert.

Niemand kijkt uit naar een audit (sorry :-), maar het gehele proces wordt goed begeleidt door Digitrust. Duidelijke communicatie, menselijke contacten ... prima geregeld! Ivm Corona inenting die op... Niemand kijkt uit naar een audit (sorry :-), maar het gehele proces wordt goed begeleidt door Digitrust. Duidelijke communicatie, menselijke contacten ... prima geregeld! Ivm Corona inenting die op de dag van de audit moest gebeuren kwamen we wat klem te zitten , maar dit is netjes door Digitrust opgepakt door de pauze te verschuiven.

Over het algemeen ben ik tevreden over de kwaliteit van auditen. Dit heft de traagheid in communicatie op

Onze audit ervaring met Digitrust is erg goed. De auditor begrijpt de norm en is in staat onze deze goed en praktisch
te vertalen naar de organisatie. Dit zorgt ervoor dat de audit goed...
te vertalen naar de organisatie. Dit zorgt ervoor dat de audit goed verloopt en de focus ligt op de belangrijke zaken die van toegevoegde waarde zijn om de informatieveiligheid naar een hoger plan te tillen. Tijdens de audit ontvingen we zelfs nog wat kleine tips om ons systeem verder te optimaliseren. Kortom: echt een aanrader.