Een prettige partij om mee samen te werken. Met André ging het erg goed en de audit verliep soepel.

Pro-actief, meedenkend

Prima auditor: snel, to-the-point, beleefd, meedenkend.

In het begin dat we zaken met elkaar deden wast het afstemmen tussen ons, digitrust en de verschillende ISMS ondersteunende organisaties.
Dit is langzamerhand opgelost. Daarnaast is ook bij...
Dit is langzamerhand opgelost. Daarnaast is ook bij Digitrust een strakkere lijn neergezet.
Dit heeft geleid tot een goed ISMS voor InfinitCare

Correct, zakelijk, doelgericht.

Xinno

Wij hebben altijd gedacht dat het certificerings-proces vooral een lang en stoffig traject zou zijn. Het tegendeel is waar! Een leerzame ervaring met af en toe ruimte voor een mooie discussie.... Wij hebben altijd gedacht dat het certificerings-proces vooral een lang en stoffig traject zou zijn. Het tegendeel is waar! Een leerzame ervaring met af en toe ruimte voor een mooie discussie. DigiTrust is met recht een professionele ervaringsdeskundige. Wij zijn positief en kunnen deze partij aanraden.

Ik vond de externe audit prettig verlopen. Ik heb hier een positieve ervaring aan over gehouden.

Goede ervaring mbt communicatie en het uitvoeren van de audit

We hebben Digitrust als een kundige en ervaren organisatie ervaren. Wij zijn tevreden met de communicatie en begeleiding tijdens het gehele traject.

Snelle en heldere offerte. Duidelijke planning en voortgang updates. Professionele auditor. Kortom, erg tevreden.