In een lastige periode met Covid-19 hebben we samen met jullie ons bedrijf voor het eerst laten certificeren. Ondanks dat dit hele proces via Zoom verliep, ging het soepel en zonder problemen. De... In een lastige periode met Covid-19 hebben we samen met jullie ons bedrijf voor het eerst laten certificeren. Ondanks dat dit hele proces via Zoom verliep, ging het soepel en zonder problemen. De auditor heeft ervaring, begrip en gaat zorgvuldig te werk. Communicatie vanuit Digitrust is zorgvuldig en netjes waardoor we tot op heden geen enkele reden zien om ooit uit elkaar te gaan ;-)

Professionele pragmatische organisatie, werken altijd op een uniforme manier en reageren snel op vragen/opmerkingen. Voelen zich niet te 'groot' om op te treden voor kleinere partijen zoals... Professionele pragmatische organisatie, werken altijd op een uniforme manier en reageren snel op vragen/opmerkingen. Voelen zich niet te 'groot' om op te treden voor kleinere partijen zoals wij (in vergelijking met de grote jongens).

Prettige samenwerking duidelijk en concreet, goede afspraken kunnen maken.

De audit is net als vorige jaar goed verlopen. Ondanks dat de audit niet in 1 keer volledig is uitgevoerd, heeft dit door de aanpak van de lead auditor geen negatieve ervaring opgeleverd. Vooral met... De audit is net als vorige jaar goed verlopen. Ondanks dat de audit niet in 1 keer volledig is uitgevoerd, heeft dit door de aanpak van de lead auditor geen negatieve ervaring opgeleverd. Vooral met de huidige Covid-19 uitdaging is flexibiliteit van zowel auditor als ge-audite organisatie benodigd. DigiTrust heeft laten zien hierin goed met de klant mee te bewegen. De audit is als een integer proces ervaren, waarbij ook ruimte was voor discussie over inzichten.

Audit op zich soms erg stroef, communicatie online ook niet bevorderlijk hierin.natuurlijk. Heldere info en advies voor de aanvliegroute aan de voorkant van het traject ook t.a.v. offerte.
Na de audit hadden we de officiele vaststelling graag eerder gehad i.v.m. marketing uitingen.

Deskundig, prettig, accuraat, betrouwbaar.

Komen afspraken na, duidelijk, kunnen zich verplaatsen in een specifieke organisatie

Zeer fijne ervaring. Max is zeer ervaren en goed voorbereid. DigiTrust is georganiseerd en communicatief. Erg fijne organisatie.

Professioneel bedrijf met een heldere en pragmatische kijk op het certificeringsproces. Daarnaast een uitstekende backoffice: persoonlijk, snel reagerend en klant- en oplossingsgericht.

Gezond kritisch. Prettig in omgang en maken van afspraken. Audit vanuit goed gecreëerde sfeer; Open voor discussie met daarbij wel strak in de leer wat betreft de norm.