Heel fijn traject, was de eerste keer voor ons dus wist niet goed wat me te wachten stond, maar onze auditor was heel vriendelijk en heeft alles heel goed begeleid. Er waren wat onzekerheden vooraf... Heel fijn traject, was de eerste keer voor ons dus wist niet goed wat me te wachten stond, maar onze auditor was heel vriendelijk en heeft alles heel goed begeleid. Er waren wat onzekerheden vooraf omdat het de eerste keer was, wellicht dat daar iets meer aandacht aan besteed had kunnen worden.

Wij ervaren de samenwerking met DigiTrust als prettig.

Prettige audits en vooral auditor. De audit-dagen verlopen gestructureerd en er is ruimte voor vragen en discussie.

Er is altijd goed overleg mogelijk, dat is prettig. Wat irritatie opwekt zijn alle extra zaken die blijkbaar gevraagd worden door de RVA en waarvan ik de link met de iso270001 en nen7510 erg... Er is altijd goed overleg mogelijk, dat is prettig. Wat irritatie opwekt zijn alle extra zaken die blijkbaar gevraagd worden door de RVA en waarvan ik de link met de iso270001 en nen7510 erg discutabel vindt.

Professioneel! Zeer tevreden over hoe Digitrust onze branche begrijpt en in onze organisatie kan verdiepen. Wij ondervinden dit al jaren.

Het was met Digitrust een heel gaaf traject en we zijn super trots op het feit dat wij voldoen aan de allerstrengste normen op het gebied van informatieveiligheid. Hiermee weten wij niet alleen dat... Het was met Digitrust een heel gaaf traject en we zijn super trots op het feit dat wij voldoen aan de allerstrengste normen op het gebied van informatieveiligheid. Hiermee weten wij niet alleen dat we voldoen aan de normen, maar weten onze huidige en toekomstige klanten dat ook.

Goede laagdrempelige communicatie, met zowel de back-office als de auditor zelf.

Prettige auditor.

Fijne club, erg professioneel en komt afspraken na.