DigiTrust heeft de her-certificeringsaudit heel vakkundig en grondig uitgevoerd. De discussies waren positief opbouwend.
De rapportages waren overzichtelijk.
De samenwerking was top

DigiTrust is een erg fijne partij om mee samen te werken.
Ze zijn duidelijk en snel in de communicatie en gaan professioneel te werk.

Digitrust auditor is:
- duidelijk
- speekt "de taal" van de ge-auditeerden
- is natuurlijk onafhankelijk en gekwalificeerd

Goede ervaringen met het bedrijf DigiTrust

Hele fijns samenwerking en duidelijke rapportages

Goede ervaring met een zeer vriendelijke en goede auditor op bezoek. De omstandigheden waren goed geregeld en het plan en het proces is helder uitgelegd. Wij werken al 3 jaar met Digitrust en zijn... Goede ervaring met een zeer vriendelijke en goede auditor op bezoek. De omstandigheden waren goed geregeld en het plan en het proces is helder uitgelegd. Wij werken al 3 jaar met Digitrust en zijn zeer tevreden over de samenwerking tot dusver.

Prettig, behulpzaam en recht door zee.

Tijdens onze eerste ISO 9001- en ISO 27001-controle hebben de auditor. positief ervaren. De auditor was professioneel, benaderbaar en behulpzaam. Ze nam de tijd om onze processen grondig te... Tijdens onze eerste ISO 9001- en ISO 27001-controle hebben de auditor. positief ervaren. De auditor was professioneel, benaderbaar en behulpzaam. Ze nam de tijd om onze processen grondig te evalueren en gaf waardevolle feedback. Dankzij zijn inzicht en begeleiding hebben we niet alleen de certificering behaald, maar ook waardevolle lessen geleerd om onze processen verder te optimaliseren.

Ik heb Digitrust ervaren als professioneel en deskundig

Over het algemeen goed. Kleine tip: graag ook agenda afspraken uitnodigen ipv de data enkel op de mail zetten. Dan zorg je er zeker voor dat je het ook goed heb ingepland.