8.2/10

John Hendriks

Alles goed ontvangen. Maar de levering duurde toch wat lang kan sneller meschien.

Kwaliteit

Snel leveren van de order

Floris Radstake

Goede keuze aan producten en goede service.

Goede service, goede producten, veel producten.

Geen.

geen bedrijfsnaam

Dijkman amsterdam zit muziek in en alkmaarders zijn macaroni rasp smelt kaas koppen

veel geschreeuw...

en weinig gasophopingen

A. Berkhout

Ik ben super tevreden met het filiaal in Alkmaar. Het contact met het filiaal Amsterdam is een heel ander verhaal. Ik had verschillende gitaren als optie, deze waren allemaal of niet verkrijbaar of... Ik ben super tevreden met het filiaal in Alkmaar. Het contact met het filiaal Amsterdam is een heel ander verhaal. Ik had verschillende gitaren als optie, deze waren allemaal of niet verkrijbaar of niet op voorraad! Uiteindelijk ben ik naar het filiaal Alkmaar geweest en daar was mijn 2e keuze wél op voorraad. Dat had Amsterdam mij wel kunnen laten weten!
Mijn review hier geef ik nu aan Alkmaar.

Enthousiaste verkopers, die meedenken en direct voor je klaar staan.

Amsterdam wil niet verkopen!

Rene Schut

Prima service

Denk in oplossingen

Communicatie/ terugkoppeling status kan beter. (In mijn geval vertraging in levertijd)

Anastasia

Snelle levering, heel goed klantcontact!

Lex Eliens

Naar behoren.

Geen bijzonderheden: naar behoren.

Leveringssnelheid: bij afhalen in de winkel verwacht ik informatie over het op voorraad zijn op locatie.

Peter de Jong

Levertijd was niet duidelijk, bleek 7 weken te zijn (net als bij Bax), maar gelukkig kon ik een etalage model krijgen

Betrouwbaarheid en persoonlijk contact (telefonisch)

Levertijd voortaan duidelijk vermelden

Walter

Goed contact

Ik bestelde een bas die op voorraad zou zijn. Na de betaling bleek dat ie niet op voorraad was. Het duurde 4 maanden voordat ie kwam. De communicatie was goed

Nisala Saheed

Great!

Nice range of products

Explanations could go slower. Not all clientele have extensive knowledge of music and instruments. It would be calmer if the staff go a little slower.