Erwin Brouwet

Niet goed. De kwaliteit van de planten was ronduit slecht.

Veel betere kwaliteit planten regelen en veel beter communiceren.

Reactie Directplant.nl:

Goedemiddag, hartelijk dank voor uw feedback en het spijt ons bijzonder dat uw bestelling niet naar wens is. We kijken graag mee naar een passende oplossing, u kunt ons contacteren via... Goedemiddag, hartelijk dank voor uw feedback en het spijt ons bijzonder dat uw bestelling niet naar wens is. We kijken graag mee naar een passende oplossing, u kunt ons contacteren via info@directplant.nl. We vernemen graag hoe we u verder kunnen helpen.

FRR

Matig

geen sterke punten te benoemen

Afmeting en sterkte van de plant viel behoorlijk tegen. Meeste hebben niet overleeft. bezorgers waren ook niet vriendelijk

Reactie Directplant.nl:

Goedemiddag, hartelijk dank voor uw feedback en het spijt ons bijzonder dat uw bestelling niet naar wens was. We kijken graag met u mee naar een passende oplossing, uiteraard streven we ernaar goede... Goedemiddag, hartelijk dank voor uw feedback en het spijt ons bijzonder dat uw bestelling niet naar wens was. We kijken graag met u mee naar een passende oplossing, uiteraard streven we ernaar goede kwaliteit te leveren. U kunt ons foto's mailen naar info@directplant.nl. We vernemen graag van u.

Iet Schipper-Benders

Duidelijke website met goede omschrijving. Zeer goede service.

De 2 maanden groeigarantie, als een plant het niet goed doet, krijg je echt je geld terug.

De planten stonden en lagen rommelig in de vrachtauto. De chauffeur was duidelijk geen tuinkenner.

Reactie Directplant.nl:

Goedemorgen, bedankt voor uw feedback! We streven ernaar om elke chauffeur op te leiden tot plantenkenner. We zien echter dat uw bestelling tijdens het hoogseizoen is bezorgd door een extra... Goedemorgen, bedankt voor uw feedback! We streven ernaar om elke chauffeur op te leiden tot plantenkenner. We zien echter dat uw bestelling tijdens het hoogseizoen is bezorgd door een extra chauffeur, die helaas nog niet alle fijne kneepjes onder de knie had. We wensen u nog veel plezier van de planten.

Rutters

Heel goed.

Grote keuze, snelle levering en makkelijk contact.

Eigenlijk niet.

Jan van Dijk

Altijd goede planten gehad, alleen de laatste appelboom met 5 soorten viel erg tegen. de buitenste soorten zijn erg zwak. Jammer.

Op tijd leveren op een speciaal adres

Alleen de appelboom viel tegen.

Reactie Directplant.nl:

Bedankt voor uw feedback en vervelend om te lezen dat de appelboom niet helemaal naar wens is. Uiteraard kijken we graag mee met u naar mogelijke oplossingen/adviezen. U kunt onder vermelding van... Bedankt voor uw feedback en vervelend om te lezen dat de appelboom niet helemaal naar wens is. Uiteraard kijken we graag mee met u naar mogelijke oplossingen/adviezen. U kunt onder vermelding van het ordernummer een e-mail met foto's naar info@directplant.nl toesturen. We wensen u veel plezier van uw bestelling!

frank zegers

Goede service en snelle levering

het contact via het internet

transport: hier en daar werden de plantjes toch beschadigd opgeleverd. ( Kratten stonden op de plantjes gestapeld en ik zag omgevallen potten in de bestelbus )

De Greef

Alles netjes en snel geleverd

Chauffeur gaf bij aflevering nog wat tips

Reactie Directplant.nl:

Bedankt voor uw feedback, we wensen u veel plezier van uw bestelling!

Kevin M

Duidelijkheid

Verder in de tuin afgeven

Y. van Loon

Goede kwaliteit en levering volgens de afspraak

mooie frisse planten

Reactie Directplant.nl:

Hartelijk dank voor uw feedback en we wensen u veel plezier van uw bestelling!

Particulier

Goede ervaring