Mathieu M.

Een gebruiksvriendelijke website met een uitgebreid assortiment. De planten zijn competitief geprijsd en ook een vriendelijke en bereikbare klantenservice

Breed assortiment die competitief geprijs is.

Bij de levering van de planten worden deze soms op elkaar gestapeld in bakken. Hierdoor raken sommige beschadigd. Een andere manier van transport (bijvoorbeeld grotere bestelwagen op karren met... Bij de levering van de planten worden deze soms op elkaar gestapeld in bakken. Hierdoor raken sommige beschadigd. Een andere manier van transport (bijvoorbeeld grotere bestelwagen op karren met rollen) zou wat crediteringen kunnen uitsparen en ook het laden en lossen vergemakkelijken.

Angela Schlicht

De rozen staan prachtig

Geen tips nodig

E. Steendam

De bestelde planten en struiken zijn van uitstekende kwaliteit.

Goede service, correcte bezorging.

Geen verbeterpunten want alles was prima.

Angela Fox

Goeie keuze,mooie prijzen

Veel keus

Vervoerder gaat niet echt voorzichtig om met de planten. Alles was omgevallen in de vrachtauto en medewerker ging nogal ruw met de planten om.

Reactie Directplant.nl:

Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback! Uiteraard zijn onze chauffeurs erop getraind om op een zorgvuldige wijze met de planten om te gaan. Vervelend om te lezen dat bij de bezorging dit anders... Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback! Uiteraard zijn onze chauffeurs erop getraind om op een zorgvuldige wijze met de planten om te gaan. Vervelend om te lezen dat bij de bezorging dit anders is overgekomen, wij zullen dit intern oppakken. We wensen u veel plezier van de planten!

Jan

Perfect

Zeer goede service zowel bij aankoop als aflevering als retourneren

Ga zo door

Gea Hoekstra

Directplant is een bedrijf waar vele een voorbeeld aan zouden kunnen nemen. Onze krentenboom viel niet goed uit, één mailtje en de problemen werden opgelost. We kregen een week later een nieuwe... Directplant is een bedrijf waar vele een voorbeeld aan zouden kunnen nemen. Onze krentenboom viel niet goed uit, één mailtje en de problemen werden opgelost. We kregen een week later een nieuwe boom, onder de garantie. Top after sales!

Service, cliënt gerichtheid. Vriendelijke medewerkers, snelheid in communicatie.

Gewoon zo doorgaan.

A van de Linde

Via de website beukenhaag planten en struikjes besteld. Communicatie duidelijk, komen afspraken na, alles keurig thuis bezorgd. Nette mail met verzorgingstips ontvangen. Alle planten (pot) zijn... Via de website beukenhaag planten en struikjes besteld. Communicatie duidelijk, komen afspraken na, alles keurig thuis bezorgd. Nette mail met verzorgingstips ontvangen. Alle planten (pot) zijn aangegaan. En toen achteraf bleek dat een kleur niet zoals afgesproken was van een paar planten, is dit direct keurig opgelost. Een top bedrijf, erg tevreden.

Mooie frisse planten, komen afspreken na, en is er per ongeluk iets niet goed dan ook komen ze met keurige oplossing

Nvt

Reactie Directplant.nl:

Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback! We wensen u veel plezier van de planten.

Ik

Snelle levering. Planten over het algemeen in goede staat. Zijn ook snel aangeslagen. Enkele onder de luis, kregen we er niet onder, hiervoor nieuwe gekregen.

service

planten worden los geleverd, liggen in het busje op/over/onder elkaar

Langedijk

Uitstekend

Duidelijke informatie goede planten. Staat keurig klaar of wordt op tijd die is afgesproken perfect afgeleverd.

Assortiment is niet heel goed duidelijk.

MJ van Zanten

Contact bij afhalen matig

Lagere prijs

Kwaliteit viel dit keer tegen

Reactie Directplant.nl:

Dank voor uw review. Spijtig te lezen dat niet alles naar wens is verlopen. Klopt het dat wij hierover niet eerder bericht hebben ontvangen? Desgewenst kan u een bericht sturen naar... Dank voor uw review. Spijtig te lezen dat niet alles naar wens is verlopen. Klopt het dat wij hierover niet eerder bericht hebben ontvangen? Desgewenst kan u een bericht sturen naar info@directplant.nl, wij zijn altijd bereid alsnog naar uw vraag/opmerking te kijken.