Hank H.

Het bestellen ging makkelijk, maar we kregen een paar dagen voor de levering, dat niet alles geleverd kon worden, terwijl op de site alles op voorraad was. De glansmispel wordt nu een week later... Het bestellen ging makkelijk, maar we kregen een paar dagen voor de levering, dat niet alles geleverd kon worden, terwijl op de site alles op voorraad was. De glansmispel wordt nu een week later geleverd en de lavendel kunnen ze niet meer leveren.

alles op een plek

beschadigde appelboom en hortensia's, Chagerijnige chauffeur die niet de planten in de tuin wilde zetten. Daarvoor in de plaats zette hij ze gewoon in de volle zon. Zeer teleurstellend allemaal.

Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw feedback! Het spijt ons ten zeerste te vernemen dat uw ervaring met onze service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We willen ons oprecht verontschuldigen voor het verloop van levering van uw bestelling. We werken er hard aan om u zo goed mogelijk te helpen en vandaag vind de bezorging plaats van de ontbrekende planten. We begrijpen dat de beschadigingen aan de appelboom en hortensia's bijzonder teleurstellend waren, u kunt ons foto's toesturen naar info@directplant.nl, we kijken graag mee naar een oplossing.
Het klopt dat tijdens de drukke voorjaarsperiode onverwachte wijzigingen kunnen optreden bij onze kwekers, wat soms leidt tot vertragingen in het voorraadbeheer. We streven er altijd naar om dergelijke wijzigingen zo snel mogelijk op onze website te verwerken. We waarderen uw geduld en begrip in deze situatie en hopen dat we samen naar tevredenheid kunnen werken. We hebben contact opgenomen met u via uw bestelling.
We vernemen graag van u.
Klantenservice Directplant

Hvandrunen

Keurig verzorgd op tijd geleverd goede kwaliteit

Mooie sterke planten

Blijf zoals bent met de service en kwaliteiten

Ad Otjes

Goed en op tijd

Niet op elke plant een kaartje wat het is

Alice

125 Plantjes waren snel leverbaar.

Prijs kwaliteit!

Levering was een dag eerder, ging nu goed, maar is niet altijd ideaal.

Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We wensen u veel plezier met uw bestelling.

Van Dijk

Prima kwaliteit en goede, snelle service. Alles goed verpakt en hup de grond in en groeien maar..

Snelle service, goede kwaliteit en prijs

C. Keuning

Zeer goed

prima prijzen en goede bezorging.

controleren of alle planten bij de bestelling zitten.
Preciezer bezorgdag afspreken.

Hm.giesen

Mooie planten

Nette bezorger

Niets

Henk

Top snel en netjes geleverd

Prima kwaliteit

Kan niets vinden

LJ

Slechte service als er iets niet klopt bij de bestelling

planten zien er goed uit

zorgvuldigheid qua leveren, de bestelling is niet compleet, meer dan de helft is niet geleverd, er wordt telefonisch aangegeven dat ze het vergeten zijn maar dat het op voorraad is, de mail op... zorgvuldigheid qua leveren, de bestelling is niet compleet, meer dan de helft is niet geleverd, er wordt telefonisch aangegeven dat ze het vergeten zijn maar dat het op voorraad is, de mail op maandag geeft aan, wordt opnieuw besteld en u moet 2 weken wachten. Het gaat om een kleine 30 planten die gewoon niet mee geleverd zijn, niet een telfoutje van 1 of 2 plantjes. Zeer slordig! dit gaat over een aardig bedrag wat besteld is.

Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw feedback! Het spijt ons bijzonder dat het verloop van uw bestelling niet naar wens is gegaan. We zien inderdaad dat de levering niet naar behoren is verlopen. Echter doen we ons uiterste best om u verder te helpen, we hebben samen naar een oplossing gezocht. Hieruit hebben we u gecompenseerd en zo snel mogelijk de nalevering van de missende planten verwerkt. We vinden het erg vervelend dat de oplossing niet naar wens is en kijken graag verder met u mee. Doorgaans reageren we binnen 24 uur op berichten, tijdens de voorjaarsdrukte kan dit enkele dagen langer duren dan gewenst. We zullen contact met u opnemen via uw bestelling.
Klantenservice Directplant

mike nijenhuis

Misschien een te hoge verwachting

mooie weergave

betere informatie over de grote van de plantjes. Ik had 50 plantjes besteld van 20 tot 30 cm ( Japanse Hulst ). Meeste plantjes hadden en maximale grote van 10 tot 14 cm. Miskleun