Barry

niet

Reactie Elektramat BE:

Beste Bart,
Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Beste Bart,
Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Wat vervelend om te horen dat je wat langer moest wachten op een bericht van ons over je retouraanvraag. We hebben vorige week ontzettend veel mail te verwerken gehad.
Je had zeker eerder van ons een reactie mogen verwachten. Onze excuses daar voor.
Zie dat we ondertussen al wel een creditorder hebben aangemaakt.
We gaan het geld naar je terugstorten, je hoeft het artikel niet retour te sturen.
Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.
Margret van Elektramat

Steven Meersman

Deze keer perfecte levering. Jammer genoeg laat men me na de bestelling weten dat een bepaalde kabel, voorlopig niet leverbaar is. Was beter geweest dat men mij dit voor het bestellen duidelijk... Deze keer perfecte levering. Jammer genoeg laat men me na de bestelling weten dat een bepaalde kabel, voorlopig niet leverbaar is. Was beter geweest dat men mij dit voor het bestellen duidelijk had gemaakt

Duidelijke website

Michael S.

Vlot en snel

Op zondag besteld, op maandag reeds geleverd

Luc Marsoul

Ideale leverancier

laagste prijs en snelste leverancier

Marc Dignef

Ruime keuze

Goedkoop

Luc De Pessemier

Perfect geleverd, op tijd, correct

perfect geleverd, op tijd, correct

Ann

Tevreden

Goeie prijs

Danny Helsen

Prima service

Super snelle levering!

Ronny Paesen

Al enkele keren materialen besteld, niet altijd alles op stock zeker bij hoeveelheden maar altijd netjes geleverd.

Prijszetting en merken

Ludovicus Immens