Alex Van de Vyver

Prima website

Vlotte bestelling

Johan Mertens

Elektramat geeft de nodige informatie van je bestelling. Levering werd een dag later afgeleverd door de vervoersmaatschappij dan vermeld op de site.

Goede prijs/kwaliteit verhouding, makkelijke site

ANN DE WILDE

Goede website

Natalya Sarana

Tevreden

Anke Lenaers

Ik heb de levering nog niet gehad en y stuurt al een review. Eerst zou ik niet betaald hebben terwijl ik wel de bevestiging van Klarna heb en dan krijg ik als antwoord een mail dat het product niet... Ik heb de levering nog niet gehad en y stuurt al een review. Eerst zou ik niet betaald hebben terwijl ik wel de bevestiging van Klarna heb en dan krijg ik als antwoord een mail dat het product niet meer in voorraad is…

GEEN

Reactie Elektramat BE:

Beste Anke,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Wat vervelend om te horen dat je te maken hebt met een langere levertijd, dan dat je die van ons mocht verwachten.
Het...
Beste Anke,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Het bestelde product is bij ons, maar ook bij de leverancier uit de voorraad gelopen.
Volgens de leverancier wordt het morgen bij ons geleverd en zullen het daarna zsm naar jou toesturen.
Sorry voor het ontstane ongemak.
Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.

Margret van Elektramat

Etienne Meiresonne

Goede dienstverlening

goed materiaal

Guido Goossens

Nog geen gebruik van gemaakt,tot nu toe

Kaart vlot afgeleverd