quinten geuens

d driezen

Geleverd volgens de afgesproken termijn

de dag nadien geleverd

kristof Spruyt

Snelle en correcte levering

DL Duurzaam

Dit product is nog niet eens geleverd. wanneer wordt dit geleverd?

prijs is goed maar jullie vragen naar een revieuw van een product wat nog geleverd moet worden

Reactie Elektramat BE:

Beste ,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Wat vervelend om te horen dat je te maken hebt gehad met langere levertijden voor de door jou bestelde artikelen.
Wij doen er...
Beste ,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Wij doen er alles aan om voldoende voorraad te houden, maar dat we daarbij wel afhankelijk zijn van de fabrikanten.
Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.

Margret van Elektramat

Johnathan Vanroy

Goede service, prijs kwaliteit verhouding zeer goed

Snelle en correcte levering

andre verhoeven

Normaal tevreden spijtig 1 artikel niet in voorraad

geleverd volgens afspraak

jurgen bynens

Top

Thomas Hendriks

Slecht. Geadverteerde levertijd 1 werkdag wordt niet gerealiseerd, het blijken 8 werkdagen te zijn. Ik zocht met enige spoed een product en de levertijd is hetgeen me voor Elektramat deed kiezen,... Slecht. Geadverteerde levertijd 1 werkdag wordt niet gerealiseerd, het blijken 8 werkdagen te zijn. Ik zocht met enige spoed een product en de levertijd is hetgeen me voor Elektramat deed kiezen, ten onrechte zo blijkt. Na contact met Maarten van de klantenservice zou het ene product dat ik zocht met een deel-levering meekomen maar dat is ook niet gebeurd.

Op de dag dat ik bestelde kreeg ik meteen mail dat bestelling de geadverteerde levertijd niet zou halen, en of ik geïnteresseerd was in een deel-levering.

Reactie Elektramat BE:

Beste Thomas,

Wij...
Beste Thomas,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
We hebben via de mail contact met elkaar gehad en volgens onze gegevens zou nu alles geleverd dienen te zijn.

Margret van Elektramat

Johan Kayenbergh

Duidelijk

Prijs, snelle levering

robert anseeuw

Correcte levering alsook goede informatie gekregen

verschillende produkten in stock!