Robert Mijnendonckx

Alleen maar positief

Zeer snelle levering. Komen hun beloftes op de site na :-)

Jeugdhuis Elewijt

Correcte afhandeling

Duidelijk communicatie en tijdig geleverd

Luc Kwanten

Vond als particulier niet de juiste kabel in de doe-het-zelf-winkels in de buurt. Wel bij Elektramat: juiste kabel, op lengte, binnen één dag geleverd!

Ook voor particulier het juiste product razendsnel!

Barry Renaers

Een deel van mijn bestelling niet ontvangen, na contact met elektramat BE bevestigen ze dat mijn bestelling niet volledig is afgeleverd en dit door een probleem met Post.nl is, wat ze gaan... Een deel van mijn bestelling niet ontvangen, na contact met elektramat BE bevestigen ze dat mijn bestelling niet volledig is afgeleverd en dit door een probleem met Post.nl is, wat ze gaan onderzoeken wat de reden is.
voorlopig zijn we 2 weken verder en heb ik nog altijd geen nieuws en ook nog altijd mijn bestelling niet ontvangen.
ik heb wel het bericht gekregen dat ik mijn vollgedige bestelling kan ontvangen door het opnieuw te bestellen en dat dit dan mogelijk verrekend wordt als ze meer nieuws hebben over het onderzoek.
daarom zal ik ook nooit meer iets bestellen via deze firma want dit is schandalig

Veerle VAN DEN PUTTE

Eerste bestelling perfect verlopen

duidelijke info en snelle levering

tj solar bv

Zeer correcte service en zeer competitieve prijzen

snelheid,

Yilmaz k.

Goede reclame slechte service.
Goede reclame slechte service.
Belangrijke deel is niet geleverd men wordt niet op de hoogte gebracht krijgt geen mail of telefoon voor te verwittigen . Op hun website staat duidelijk gestuurd binnen 24 uur maar is helemaal niet zo . Hun stock is niet aangepast op hun website . Nu al 1 week en nog altijd niks .

Reclame

Harry Dekens

Niet tevreden. Toestellen zijn volgens de info binnen 2 dagen leverbaar. Na betaling kreeg ik de melding dat wegens de wereldwijde situatie, de goederen niet op voorraad worden. Na telefonisch... Niet tevreden. Toestellen zijn volgens de info binnen 2 dagen leverbaar. Na betaling kreeg ik de melding dat wegens de wereldwijde situatie, de goederen niet op voorraad worden. Na telefonisch contact leerde ik dat de stock op de website totaal niet overeenstemt met de werkelijkheid maw de klant wordt niet correct geïnformeerd. Is voor mij absoluut onaanvaardbaar, als klant vind ik dat het verkrijgen van de juiste info absoluut een minimum is wat ik kan verwachten.

geen idee -

Reactie Elektramat BE:

Beste Harry,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Wat vervelend om te horen dat je te maken hebt gehad met langere levertijden voor de door jou bestelde artikelen.
Wij doen...
Beste Harry,

Bedankt voor het beoordelen van Elektramat.
Wij doen er alles aan om voldoende voorraad te houden, maar dat we daarbij wel afhankelijk zijn van de fabrikanten. Door verschillende oorzaken krijgen we sommige artikelen soms maandenlang niet geleverd en dan loopt het helaas ook bij ons uit voorraad.
Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag en helpen wij je verder.

Margret van Elektramat

Jessica Bottelberghe

Elektramat toevallig gevonden via zoek funtie. Top!

Open communicatie, prijs - kwaliteits verhouding fantastisch.

Michel Lamote

OK

Snelle en vlotte afhandeling en levering volgens planning