Darquennes yves

Heel goed

Prijzen, leveringstermijn

Seppe

Snelle en correcte service gekregen. Tevreden.

Snelheid, correcte prijs.

Jan E

Stipte levering, aankoop vlot verlopen. Alleen spijtig dat de 10m solarkabel die ik bestelde geen Cca is, toch al een tijdje verplicht in België. Het staat idd in de details bij de kabel vermeld... Stipte levering, aankoop vlot verlopen. Alleen spijtig dat de 10m solarkabel die ik bestelde geen Cca is, toch al een tijdje verplicht in België. Het staat idd in de details bij de kabel vermeld dat het een lagere brandklasse is maar ik had bij bestelling absoluut niet verwacht dat een .be domein nu nog deze ongeschikte kabel zou aanbieden.

snel

frans J

Goede respons klantenservice, uitstekend geholpen

Dirk Vanmol

Zeer positief

Grote voorraad, vlugge reactie

Wim

De productkeuze en de producten voor België zijn prima. Alleen onmogelijk om via internet af te rekenen vanuit België. Dit moest noodgedwongen handmatig en werd heel goed opgepakt door de... De productkeuze en de producten voor België zijn prima. Alleen onmogelijk om via internet af te rekenen vanuit België. Dit moest noodgedwongen handmatig en werd heel goed opgepakt door de medewerkers (op de late avond) zodat ik toch nog mijn bestelling kon afronden.

Ik vond precies wat ik zocht

Particulier

Geert Goossens

Zeer positief

Levering zoals afgesproken aan een schappelijke prijs.

Van Rie

👍👍👍👍

👍👍👍👍

Rudi

Elektrische Materialen zo als beschreven kwaliteit zaterdag avond besteld maandag geleverd was mijn eerste kennismaking met bedrijf kan niet anders zeggen Top

Kwaliteit materialen en levering tijd en verpakking dik in orde