Overstappen ging gemakkelijk en snel.

Ik heb alles op mobiel kunnen doen.

D.Edinger

Blijkt eind September 2019 via jullie site 4 adressen met zelfde e-mail afgesloten !
Zoals in jullie systeem is gebleken dat afgelopen jaren hebben gedaan met jaarcontracten !
Omdat...
Omdat jullie een goede service hebben met herinnering einde contract opnieuw overstappen!

Goede service met een ontafhankelijk aanbieding naar verbruik elke jaar weer !

P.Edinger

Eind September 2019 via jullie site 4 adressen met een jaarcontract afgesloten !
Blijkt al jaren gebruik van jullie zoals in jullie systeem met dezelfde mailadres !
Omdat jullie...
Omdat jullie onafhankelijk oordelen naar verbruik met daarbij horende aanbieding !

Goede service met herinnering overstap bij einde contract !

Dhr.D.Edinger

Al jaren gebruikt blijkt inderdaad ontafhankelijk naar verbruik de juiste aanbieding !

Als extra einde contract een herinnering per mail !

Mevr.P.Edinger

Al jaren gebruik blijkt inderdaad ontafhankelijk de beste aanbieding naar verbruik !

Een goede service als extra einde contract een herinnering mail van hun !

Caroline van der Meer

Goed overzicht en duidelijk! in de "Jungle" van aanbieders!

overzichtelijk, duidelijk

Mark-Peter van der Meer

Ik stap al jaren over via de energievergelijker en het is mij tot op heden altijd goed bevallen.

Duidelijke site en als er vragen zijn kan ik ze gerust bellen.

Het contract staat redelijk gedetailleerd beschreven

Het contract staat redelijk gedetailleerd beschreven

Justine de Korte

Ik ben zojuist overgestapt via de site, moet nog afwachten hoe de overstap tussen beide aanbieders verloopt.
Ik vind de site helder, en je kan de verschillende aanbieders goed met elkaar vergelijken. Redelijk snel en eenvoudig

Heldere website
Goede vergelijking te maken op detaila

Super handig , duidelijk overzicht en snel te regelen.