Cor Klok, Vrieling adviesgroep

Als zeer positief. Medewerkers zijn heel betrokken, op en eerlijk. Het talentenonderzoek heb ik ook als waardevol ervaren.

Welke opdracht hebben wij voor je mogen oppakken?

Vacature als tester bij Vrieling adviesgroep

Saskia Gerritsen / NTS Norma

Deze samenwerking met Eqib heb ik als zeer prettig ervaren. Ik ben uitstekend begeleid en gedurende de procedure goed geïnformeerd.

Begeleiding sollicitatieprocedure NTS Norma

Wagenborg.

Benaderd via LinkedIn, fijne ontvangst en fijn gesprek, super tevreden over het resultaat

Welke opdracht hebben wij voor je mogen oppakken?

Functie Cost Engineer bij Wagenborg aangeboden gekregen.

Zorggroep Sint Maarten

Prettig. Altijd korte lijntjes voor afstemming en er kan snel geschakeld worden.

Werving nieuwe leidinggevende

Martijn de Man, Witte van Moort

Soepel en constructief

Welke opdracht hebben wij voor je mogen oppakken?

Jullie hebben mij benaderd voor een vacature

Philip van Vliet | Vrieling Adviesgroep

Zeer goed en prettig. Michelle stelt de goede vragen en leeft zich goed in, in de functie en bedrijf. Geeft ook feedback en adviezen

zoeken naar een Technical Lead

Amanda Gerritsen

Heel persoonlijk en fijn

Welke opdracht hebben wij voor je mogen oppakken?

Ik ben door jullie benaderd voor een baan bij VW

Sander van Dijk, DVEP

Fijne en duidelijke communicatie. Vriendelijk en open. Hele goede match gevonden, ik zit ontzettend goed op mijn plek bij mijn nieuwe werkgever.

Software Developer bij DVEP

Lars Havinga Mitsubishi Chemical Advanced Materials.

Professionele organisatie met mensen die verstand van zaken hebben en anderen goed begeleiden naar een nieuwe job.

Job verandering van Vredestein naar Mitsubishi

Evelien Brinkhuis

Ik ben via LinkedIn benaderd om te solliciteren. Dat gaf mij een goed gevoel omdat Eqib hiermee indirect aangeeft vertrouwen te hebben in mijn kunnen zonder voorafgaand gesprek. Ik heb dat als heel... Ik ben via LinkedIn benaderd om te solliciteren. Dat gaf mij een goed gevoel omdat Eqib hiermee indirect aangeeft vertrouwen te hebben in mijn kunnen zonder voorafgaand gesprek. Ik heb dat als heel prettig ervaren.

Sollicitatie traject