Ivo de Jonge (Indes)

Professioneel en prettige communicatie.

Indes

Ursula Barendregt - Westfalen Gassen

Prettig, professioneel en ervaren. Men neemt de tijd ook voor vragen die niet direct bij een plaatsing van een werknemer horen.

Plaatsing Romy Noordman, eigenlijk liep dit via Annet / Bidi

Berry Superfos Deventer

Plezierig, goed geholpen

Werving van junior monteur

Esther van Ampting, HRM Functionaris Reginox B.V.

Eqib is voor ons al jaren een betrouwbare en succesvolle partner op het gebied van W&S. Onze samenwerking vindt plaats in een informele maar altijd professionele sfeer.

Accountmanager en Manager Operations

Jeroen Drees

Ondanks dat ik goed op mijn plek zat bij mijn vorige werkgever benaderde Michelle mij voor een interessante baan in de buurt. Met haar rustige en professionele houding heeft ze mij weten enthousiast... Ondanks dat ik goed op mijn plek zat bij mijn vorige werkgever benaderde Michelle mij voor een interessante baan in de buurt. Met haar rustige en professionele houding heeft ze mij weten enthousiast te maken voor een intake. Tijdens het intake gesprek heeft ze met de kennis van de organisatie, vakgebied en haar openheid mij verder weten te enthousiasmeren om door te gaan in het proces. Hierbij was ze prima in staat om in korte tijd een helder profiel van mij te definiëren en mijn wensen helder te maken. Tijdens de verschillende vervolggesprekken is Michelle altijd betrokken geweest en heeft ze het hele sollicitatieproces prima begeleid. Met een kort belletje of berichtje (voor en na de gesprekken) hield ze contact en streefde ze naar snelle opvolging.
Na de indiensttreding bleef ze betrokken voor een nette afhandeling. Mocht het ooit nodig zijn, dan zal ik zeker weer bij Michelle en Eqib terugkomen.

Welke opdracht hebben wij voor je mogen oppakken?

Proactief een nieuwe uitdaging aangeboden.

Manon Lubberink Hug Engineering B.V.

Positief, Productief en proactief

Diverse

Marc van Baaden

Ik heb de samenwerking prettig en persoonlijk gevonden

Klieverik

Henk Janssen, Indes

Open communicatie, resultaatgericht, goed luisteren naar behoefte, doorvragen daarop.

Welke opdracht hebben wij voor je mogen oppakken?

new business developer / senior account manager (2x)

Westfalen Gassen Nederland bv

Prettig, gericht, duidelijk, korte lijntjes

Het invullen van de vacature voor medewerker Customer Service

Jonny Exel, Para bv

Na een intake gesprek hebben we met elkaar kennis gemaakt, en daarna uitgenodigd voor een gesprek bij PARA en bij elke vordering werd ik op de hoogte gehouden door Ike Hoppenbrouwer.

Welke opdracht hebben wij voor je mogen oppakken?

Ik werd gebeld door Eqib, voor een vacature van calculator/werkvoorbereider bij PARA.