Johan Schuttevaar, shiftleader Foodconnect

Goed, tijdens sollicitatiegesprek bij een bedrijf door iemand van Eqib (Marlies) gewezen op openstaande vacature bij mijn huidige werkgever.
Vervolgens 2x op kantoor bij Eqib geweest voor...
Vervolgens 2x op kantoor bij Eqib geweest voor kennismaking met Tomas en om test te doen. Nazorg ook goed, regelmatig mailcontact gehad

Nieuwe job zoeken

Jarco de Jonge, Pre Pain

Mijn ervaring is dat Eqib veel energie steekt in de mening en wens van de kandidaat. Ze zijn betrokken, goed benaderbaar en hebben een open communicatie.

Al met al gaan voor het beste...

Al met al gaan voor het beste resultaat!

Welke opdracht hebben wij voor je mogen oppakken?

Applicatie manager bij pré pain

Willem Heddema; Mueller BV Groenlo

Vacature via social media. De samenwerking heb ik als zeer professioneel ervaren. Het onderlinge contact stopt niet na het tekenen van het arbeidscontract. Ik ben zeer tevreden over de aanpak van... Vacature via social media. De samenwerking heb ik als zeer professioneel ervaren. Het onderlinge contact stopt niet na het tekenen van het arbeidscontract. Ik ben zeer tevreden over de aanpak van Eqib.

International Sales Manager Mueller Groenlo

Bas Sanders, VolkerWessels Bouw & Vastgoedontwikkeling ICT

Ik heb Eqib ervaren als een professionele en betrokken organisatie die door de juiste vraagstelling vraag en aanbod goed op elkaar afstemt.

Business Consultant @ VolkerWesselsBouw & Vastgoedontwikkeling ICT

Gerbert Egeberink

Plezierig, alleen het gewenste salaris en het salaris bij de werkgever kwam niet overeen. (dit door de lange looptijd van de vacature)

matchen voor een baan

Roy Wessels / Hug Engineering

Mbt deze functie duidelijk en heel snel

Sales Engineer bij HUG Engineering

Harold Slaa, Freedom Innovations Europe BV

Ik heb de samenwerking zeer prettig ervaren. De intake was goed. Ook de feedback was goed. En het was mogelijk om de eisen en wensen gedurende het proces in goede samenwerking bij te stellen.

invulling van een vacature

Simon Maraha - Eaton Industries B.V.

Ontzettend goed. Ik ben sinds mijn eerste contact met Eqib alleen maar positief geweest naar mijn eigen netwerk toe. De professionele wijze waarop contact wordt gelegd, gecommuniceerd wordt en men... Ontzettend goed. Ik ben sinds mijn eerste contact met Eqib alleen maar positief geweest naar mijn eigen netwerk toe. De professionele wijze waarop contact wordt gelegd, gecommuniceerd wordt en men eigen vrijheid krijgt zijn door mij als zeer prettig ervaren.

Welke opdracht hebben wij voor je mogen oppakken?

Ik ben als sollicitant geplaatst bij een bedrijf.

Micha Ramaker

Zeer prettige mensen die goed luisteren naar wat de kandidaat wil en zoekt. Er kan nog wel wat dieper naar de bedrijven worden gekeken.

Service coördinator bij HUG engineering

Gerard Keuzink

Fijne groep (Professionele) mensen die weten waarover ze praten

sollicitatie ,nieuwe baan