Bart Mol

Prettig en persoonlijk

Sollicitatie + Intake

RobertMeijerink

Ik ben ooit eens actief door Eqib benaderd !
Ik ben ooit eens actief door Eqib benaderd !
Samenwerking met Eqib is verademend in vergelijk met andere bureau's; uiteraard is het voor jullie een verdienmodel, maar je hebt niet het gevoel dat je "maar" een onbetekenende pion bent op dit verdienmodel-schaakspel.
Dus ergo: zeer tevreden !

Werving en selectie voor Senro

Janick Otten

Plezierig, correct, meedenkend

Geen opdracht

Daan Rieks; Wagenborg Nedlift

Een van de weinigen waarbij belangenverstrengeling nihil was

Welke opdracht hebben wij voor je mogen oppakken?

Geschikt bedrijf doorgeven met snelle beschikbaarheid

Tony Moes, Westfalen Gassen Nederland BV

Prima samenwerking, Eqib heeft verstand van zaken en de kandidaten waren van goed niveau

Medewerker commerciele binnendienst

Erika

Ik ben uitgenodigd voor een gesprek, omdat ik gesolliciteerd had op een vacature. In het sollicitatie proces ben ik goed geholpen en ik ben zeer tevreden over de samenwerking.

Sollicitatie

Jeroen, Food Connect

Ik kwam de vacature tegen op LinkedIn, waarna ik contact heb gezocht met Eqib. Dezelfde dag heb ik nog met José telefonisch contact gehad. Op basis daarvan ben ik verder het traject ingegaan. De... Ik kwam de vacature tegen op LinkedIn, waarna ik contact heb gezocht met Eqib. Dezelfde dag heb ik nog met José telefonisch contact gehad. Op basis daarvan ben ik verder het traject ingegaan. De samenwerking was heel fijn, vooral de persoonlijke benadering was goed. De talentscan aan het einde van het traject geeft ook veel inzicht in je kwaliteiten.

Database marketeer bij Food Connect

Linda van Lunteren

Supergoed, heel snel schakelen, vriendelijke mensen, goed contact, ook naderhand, duidelijk wat het proces was

Welke opdracht hebben wij voor je mogen oppakken?

bemiddelen in een nieuwe functie

Rianne Verdegem-Tijssen

Super! Fijne begeleiding en openheid in de lopende zaken.

Sollicatie bij Westfalen Gassen

Madelon Suasso

Ik ben via LinkedIn in contact gekomen en snel een afspraak voor een gesprek gemaakt. Het gesprek was open, informatief en voelde vertrouwd. Tussen de sollicitatiegesprekken door steeds contact... Ik ben via LinkedIn in contact gekomen en snel een afspraak voor een gesprek gemaakt. Het gesprek was open, informatief en voelde vertrouwd. Tussen de sollicitatiegesprekken door steeds contact gehouden met elkaar. Zeker tevreden mede doordat ik de baan heb gekregen en de leuke TMA test die ik mocht doen.

Sollicitatie op een baan