Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

T

Super tevreden met mijn nieuwe Essenza dekbedovertrek! Slaapt heerlijk.

Jamila

Fijne service en goede kwaliteit!

Elly Lobers-Wijnia

Onwijs snelle levering en geweldige mooie kwaliteit ochtendjas; was kado voor mijn dochter en zij was er heel blij mee!!

Bedankt voor het achterlaten van de review.
Wat fijn dat het cadeau van de badjas naar wens was, we wensen je dochter er erg veel plezier mee!

ej appel

Goed en snel

Wilma Warnink

Heb pakket nog niet ontvangen doordat post nl iedere keer een dag later levert. Wacht vanaf dinsdag en morgen pas als goed is het product

Bedankt voor het achterlaten van de review.
Wat vervelend dat het zo lang geduurd heeft dat je de bestelling hebt ontvangen! Onze welgemeende excuses voor het ongemak. We zien dat je bestelling op 1 december vanuit ons magazijn is meegegeven aan PostNL. Bij PostNL heeft de zending helaas erge vertraging opgelopen vanwege de drukte. Volgens de track & trace code zou de bestelling goed bezorgd zijn.
We hopen uiteraard dat je de bestelling goed hebt ontvangen! Mocht dat niet zo zijn, dan horen we dat graag. We hopen natuurlijk dat de levering in het vervolg sneller zal verlopen en streven hier ook naar!
Een fijne dag toegewenst!

Anja Scheppink

Goede service, en communicatie

Rieky Scholz

Tevreden

Clementine den Blanken

Uitstekend

Lies Roose

Het merk is super, maar webshop, uitleg en klantenservice zijn minder

Bedankt voor het achterlaten van de review.
Jammer om te lezen dat je ervaring met de klantenservice niet naar wens was. We hebben hierover contact met je opgenomen en uitgelegd dat direct omruilen bij ons helaas niet mogelijk is. Wij proberen onze retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken, vandaar dat je voor een andere maat of een ander artikel een nieuwe bestelling kan plaatsen in onze webshop.
We wensen je een fijne dag toe!