Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Bart Wijnnobel

Perfect

Ik koos voor Essenza omdat een vriendin een prachtige warme zware deken had die mij altijd geleend wordt wanneer ik langskom. Dus wou ik er ook een voor mij en mijn moeder. Ze had deze jaren geleden... Ik koos voor Essenza omdat een vriendin een prachtige warme zware deken had die mij altijd geleend wordt wanneer ik langskom. Dus wou ik er ook een voor mij en mijn moeder. Ze had deze jaren geleden gekregen. Het kleed dat ik heb gekocht is twee keer zo licht en heeft niet de luxe zwaarte gevoel/geluid. Maar het is wel mooi en warm. Ik ga ‘m wel houden alleen teleurgesteld dat kwaliteit is veranderd over de jaren.

Reactie ESSENZA HOME:

Bedankt voor het achterlaten van de review.
Wat jammer om te lezen dat de sprei niet helemaal naar verwachting is. We hebben verschillende soorten spreien die anders kunnen aanvoelen en ook verschillen in gewicht. Mocht je nog eens een sprei willen aanschaffen, dan ben je van harte welkom in onze winkel. Onze collega's kunnen je dan helpen met de keuze van de artikelen en kan je alles vooraf zien en voelen, zodat je hopelijk iets kan vinden dat meer aan je verwachting voldoet!
We wensen je een fijne dag toe!
Vriendelijke groeten,
ESSENZA HOME

W.h. Groote

Ik ben tevreden met mijn aankopen het is een fijne badjas

Marleen Coeckelberghs

Zeer vlotte afhandeling. Snelle levering. Mooie cadeauverpakking. Hopelijk maak ik er iemand heel gelukkig mee.

Nancy Van Bree

Fijne site , snel geleverd mooie artikelen

A Loots - Roest

Website kan stuk beter. zoekfunctie herkent veel woorden niet en bij vergroten van afbeeldingen wordt het beeld vaag in plaats van duidelijker

Corinna De jong

Heerlijk beddengoed

Ria

In de omschrijving stond vermeld dat het om flanel katoen dekbedovertrek ging en wist niet goed wat er van mocht verwachten. Ik was bang dat het erg dik zou zijn, maar het lijkt op katoen (alleen... In de omschrijving stond vermeld dat het om flanel katoen dekbedovertrek ging en wist niet goed wat er van mocht verwachten. Ik was bang dat het erg dik zou zijn, maar het lijkt op katoen (alleen nog mooier :-))

Reactie ESSENZA HOME:

Bedankt voor het achterlaten van de review.
Wat fijn dat het materiaal van het dekbedovertrek boven verwachting is! Het flanellen dekbedovertrek zal goed van pas komen in deze koude nachten. We wensen je er veel plezier mee!
Vriendelijke groeten,
ESSENZA HOME