Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Ingeborg Kuijk van

Tevreden over de kwaliteit van het sprei. Hij ligt als plaid over mijn driezitsbank. Is mooi van kleur en voelt als fluweel. Had voor mijn bank wel 10 cm langer gemogen.

CVW

Goede site om te bestellen. Product (kimono) voldoet aan de verwachtingen en is op tijd geleverd!

Inge

Vind kleur niet helemaal overeen komen

Frans

Snel, accuraat en netjes. Een prettig gevoel.

Monique Bokhorst

Prachtige satijnen dekbedovertrekken besteld, deze werden snel geleverd.

Christ'l Lamot

Website en bestellen is helemaal ok maar de levering laat ondertussen al 4 dagen op zich wachten en dat voor enkel een dekbedovertrek die in stock was. Ik kan dus de kwaliteit van het artikel niet... Website en bestellen is helemaal ok maar de levering laat ondertussen al 4 dagen op zich wachten en dat voor enkel een dekbedovertrek die in stock was. Ik kan dus de kwaliteit van het artikel niet beoordelen.

Reactie ESSENZA HOME:

Beste Christ'l,
Beste Christ'l,
Bedankt voor het achterlaten van de review.
Onze excuses voor het ongemak, dat je bestelling niet op tijd verstuurd was! We hopen dat je de bestelling inmiddels goed hebt ontvangen en dat de artikelen naar wens zijn. Mocht dat niet zo zijn, dan kan je dit ons laten weten op het e-mailadres: webstore@essenzahome.nl. Uiteraard streven we er naar dat het verzenden en de levering in het vervolg wel goed zal verlopen.
We wensen je een fijne dag toe!
Vriendelijke groeten,
ESSENZA HOME

Bert VV

Heerlijk beddengoed van Essenza

Onbekend

Mooi product! Levering was al de volgende dag. Super snel

Reactie ESSENZA HOME:

Bedankt voor het achterlaten van de review.
Wat fijn om te lezen dat de bestelling zo snel bezorgd was en dat het product naar wens is!
We wensen je er veel plezier mee!
Vriendelijke...
Bedankt voor het achterlaten van de review.
We wensen je er veel plezier mee!
Vriendelijke groeten,
ESSENZA HOME

Sara Kosters

Prima qua uitvoering en levering. Erg blij mee!!!