Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

MK

Fijne service! Na aankoop van een dekbedovertrek bleek er een klein gaatje in een van slopen te zitten. Dit is gelijk opgelost. Ik heb al meerdere dekbedovertrekken van essenza en deze gaan echt... Fijne service! Na aankoop van een dekbedovertrek bleek er een klein gaatje in een van slopen te zitten. Dit is gelijk opgelost. Ik heb al meerdere dekbedovertrekken van essenza en deze gaan echt lang mee en blijven mooi van kwaliteit. Ik zou het iedereen aanbevelen

Noname

Ik had een telefoongesprek over de kwaliteit van een dekbedovertrek. Het ging over het vroegere flanel en dat wat nu flanel genoemd wordt, maar veel dunner is.
Degene met wie ik belde had alle...
Degene met wie ik belde had alle begrip voor mijn vraag en kwam met antwoorden en voorstellen. Heel kundig en vriendelijk.

Reactie ESSENZA HOME:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor het achterlaten van de review.
Wat fijn om te lezen dat je telefonisch goed geholpen bent. Mocht je nog meer vragen hebben, dan kan je ons altijd per mail of via de telefoon bereiken.
We hopen dat het artikel als nog naar wens is en wensen je er veel plezier mee!
Een fijne dag toegewenst!
Vriendelijke groeten,
ESSENZA HOME

k Seidel

Helemaal prima!

Betty Vedder

Heel plezierig

Marian van Noortwijk

Ik wilde een mooie sprei kopen en omdat ik weet dat Essenza kwaliteit is bezocht ik deze website!

Ilse Eijkmans

Slecht

Reactie ESSENZA HOME:

Beste Ilse,
Beste Ilse,
Bedankt voor het achterlaten van de review.
Wat vervelend om te lezen dat je ervaring niet fijn was. Graag horen we waarom dit is en waarom de klantenservice een lage beoordeling heeft gekregen. Zou je ons dit willen laten weten op het e-mailadres webstore@essenzahome.nl? We streven er uiteraard naar om onze service te blijven verbeteren.
Een fijne dag toegewenst!
Vriendelijke groeten,
ESSENZA HOME

Ida Spaargaren

Goed, geleverd op afgesproken tijd

Myriam Van t Hul

Mooie mokjes