Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Demi

Top! Wat ligt het beddengoed heerlijk!

M.J.M. Looijenga-Wolf

Mooie producten

Silvia Fonhof

Jammer dat het dekbed overtrek aangeduid wordt als grijs en uiteindelijk de echte kleur bruin beige is. Dus ik ben deze keer teleurgesteld. Al mijn overtrekken zijn van uw merk, dit is de 1e keer... Jammer dat het dekbed overtrek aangeduid wordt als grijs en uiteindelijk de echte kleur bruin beige is. Dus ik ben deze keer teleurgesteld. Al mijn overtrekken zijn van uw merk, dit is de 1e keer dat ik niet blij ben.

Reactie ESSENZA HOME:

Beste Silvia,
Bedankt voor het achterlaten van de review.
Beste Silvia,
Bedankt voor het achterlaten van de review.
Wat jammer om te lezen dat het dekbedovertrek niet naar wens is. Het Valentina dekbedovertrek dat je hebt aangeschaft heeft een donker grijze ondergrond en de lijnen van het ruitpatroon is in de kleuren bruin en beige. Dit staat ook vermeld in de product omschrijving van het artikel. Als het dekbedovertrek nog niet gebruikt / gewassen is, dan mag je het artikel in originele verpakking retourneren aan ons. Als je nog vragen over de bestelling hebt, dan hoor ik het graag.
Een fijne dag toegewenst!
Vriendelijke groeten,
ESSENZA HOME

Marianne Miltenburg

Mooie spullen

N Menschaart

Zoals verwacht en gehoopt. Super tevreden. Mooi product en snel geleverd en goed verpakt.

Conny

Zeer positief, snelle correcte levering.
Goed verpakt.

Roos Tomeij-Verhagen

Excellent

Ashna

Kwaliteit en levering top!

Coby Harkema

Mooie dekbedovertrek