Klantenservice

Fijn assortiment

Chiara

Goede ervaring

Lucille Mul

Zeer klant vriendelijk en snelle levering De verpakking van het servies is ergmooi . Je kan de dozen ook als decoratie gebruiken . Top.

Anne van Nierop

Goede kwaliteit, alleen jammer dat ik geen keuze kan maken of ik pakket in afhaalpunt kan ophalen in plaats van thuis bezorgen

Mylou

Slecht! Website wordt niet goed bijgehouden en er wordt niet of niet snel terug betaald. Na ruim een week nog steeds in afwachting of ik mijn geld terug krijg terwijl het product uitverkocht was

Reactie ESSENZA HOME:

Beste Mylou,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Beste Mylou,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
We vinden het erg vervelend om te lezen dat je ervaring met ons niet goed is geweest. Helaas was het artikel dat je besteld had bij ons helemaal uitverkocht. Normaal gesproken wordt de terugbetaling door onze financiële afdeling gelijk in orde gemaakt, maar helaas was dit nu pas op 11 oktober gedaan. Onze welgemeende excuses voor het ongemak! We hopen dat een eventuele nieuwe bestelling in de toekomst wel goed zal verlopen. Als je verder nog vragen hebt, dan help ik je graag!
Een fijne dag toegewenst!
Vriendelijke groeten,
ESSENZA HOME

Monique Franse-van den Brink

Snelle service

Laura

Snelle levering veelal mooie producten van goede kwaliteit

Lyn J.

Nieuwe dekbedovertrek en bij passende plaid. Mooie kwaliteit en rijk gevoel bij het slapen. Heerlijk warm en cosy!