Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Ton

Goede website en service.

Elja

Mooie kwaliteit, snelle levering

Dick Kijk in de Vegte

Francois Jacobs

Levering conform aan bestelling. Snelheid niet conform aan belofte

Reactie ESSENZA HOME:

Beste Francois,
Beste Francois,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Zojuist heb ik de bestelling nagekeken en zie ik dat je bestelling op 30 september vanuit ons magazijn is meegegeven aan DHL. Helaas zie ik dat de zending daar vertraging heeft opgelopen en volgens de track & trace code pas maandag 3 oktober bij je geleverd is. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat je de bestelling wel goed hebt ontvangen en dat de artikelen naar wens zijn!
We wensen je een fijne dag toe.
Vriendelijke groeten,
ESSENZA HOME

Melissa

Stiksel van de badjas laat nu al los, dus dat is wel erg jammer. Ik moet nog contact opnemen hierover met de klantenservice. Verder vind ik de website erg prettig en verliep de levering vlekkeloos.

Reactie ESSENZA HOME:

Beste Melissa,
Beste Melissa,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Wat vervelend om te lezen dat de stiksel van de badjas nu al loslaat, dat is uiteraard niet de bedoeling. Graag ontvangen we een omschrijving van de klacht met het bestelnummer en duidelijke foto's die de klacht goed weergeven op het e-mailadres: webstore@essenzahome.nl. Zodra we de gegevens hebben ontvangen, gaan we gelijk aan de slag om te kijken hoe we het zo goed mogelijk voor je kunnen oplossen.
We zien de gegevens graag tegemoet.
Alvast bedankt en een fijne dag toegewenst!
Vriendelijke groeten,
ESSENZA HOME

Marianne van der Wansem

Kleur was anders dan op het plaatje. Omschrijving was off white maar wij dachten met grijs maar bleek taupe te zijn.

C.A. Booster

Snelle en correcte levering van de mooie artikelen die altijd bij Essenza altijd van uitstekende kwaliteit zijn. Helaas heb ik me vergist in de maat, waardoor ik wel artikelen moet terugsturen, maat... Snelle en correcte levering van de mooie artikelen die altijd bij Essenza altijd van uitstekende kwaliteit zijn. Helaas heb ik me vergist in de maat, waardoor ik wel artikelen moet terugsturen, maat het retourneren heeft dus niets met producten of webshop te maken.
Hartelijk dank en een compliment!
Caryanne Booster

Rukiye Altuntekin