Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Dees Klappe

De kimono die ik gekocht heb is nog mooier dan op de foto en zit heerlijk. Zeker een aanrader voor de zomer! Hele snelle levering.

Sylvia Konings-van der Stelt

Bestelling niet ontvangen

Reactie ESSENZA HOME:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Wat jammer om te lezen dat je de bestelling nog niet had ontvangen. Aan de hand van de review hebben we contact met je opgenomen en een onderzoek laten opstarten bij PostNL om te zien waar de bestelling geleverd is. Inmiddels heb je ons laten weten dat het pakket uiteindelijk terecht is. We hopen dat je bestelling naar wens is!

We wensen je een fijne dag toe!
Vriendelijke groeten,

Kwalitatief

Germa Maurer

Heel goed!

Marianne

Ik ben ontzettend goed geholpen. Ik kreeg door omstandigheden mijn 10% welkomskortingscode niet en heb het volle bedrag moeten betalen. Nadat ik daarover gebeld heb, werd de korting na levering van... Ik ben ontzettend goed geholpen. Ik kreeg door omstandigheden mijn 10% welkomskortingscode niet en heb het volle bedrag moeten betalen. Nadat ik daarover gebeld heb, werd de korting na levering van de producten alsnog overgemaakt (dezelfde dag) op mijn rekening. Vriendelijke gastvrouw die het probleem meteen heeft opgelost en haar woord is nagekomen. Daarnaast zijn de handdoeken die ik heb besteld ontzettend mooi van kwaliteit en in gebruik fantastisch. Ik zou Essenza aan iedereen aanbevelen!!

E. Luijben

Ik had van de foto een dekbed besteld met strakke randen en kreeg hetzelfde dekbed met ruches. Balen

Reactie ESSENZA HOME:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Wat jammer om te lezen dat het Claire dekbedovertrek niet naar wens was. Op de sfeer en product foto's in onze webshop van het Claire dekbedovertrek zijn de ruches goed zichtbaar. In de omschrijving van het dekbedovertrek staat ook vermeld dat de randen van het dekbedovertrek en kussensloop zijn versierd met romantische ruches. We hopen dat je bestelling in het vervolg wel naar wens zal zijn.
Ik hoop je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.
Een fijne dag toegewenst!
Vriendelijke groeten,
ESSENZA HOME