Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Hennie Velde van der

Na jullie op de website gezocht te hebben, werd er aangeboden als je je in schrijft voor de nieuwsbrief dat je dan 10 procent korting kreeg op de eerste aankoop .Ik snap dat als je iets afgeprijsd... Na jullie op de website gezocht te hebben, werd er aangeboden als je je in schrijft voor de nieuwsbrief dat je dan 10 procent korting kreeg op de eerste aankoop .Ik snap dat als je iets afgeprijsd koop dat dan de regels iets anders worden. Zou wel helpen als dat vermeld wordt.Ik heb zeker een tijd zitten proberen om me in te schrijven, en dat is uiteindelijk ook gelukt, en heb gewoon het bedrag betaald zonder de 10 procent korting. Maar ik ben blij met me aankoop .Na deze vermelding is als nog de korting verrekend, en binnen een dag hersteld . Bedankt voor het terug koppelen.

Dominique Nijland

Top

Thijs van der Sluis

Op zich goed

Francis

Prachtige dekbedovertrekken die je vaak aan beide zijden kunt gebruiken. Zulke mooie kwaliteit, slaapt lekker, fantastische prints, lange instopstrook, helemaal perfect! Werd ook nog de volgende... Prachtige dekbedovertrekken die je vaak aan beide zijden kunt gebruiken. Zulke mooie kwaliteit, slaapt lekker, fantastische prints, lange instopstrook, helemaal perfect! Werd ook nog de volgende dag al geleverd.

Kathleen Vandermassen

Kwaliteits- en stijlvolle produkten

Marian Kolijn

Geweldig

R Bruin

Vanaf bestellen tot levering netjes verzorgd

Sint Andries Suites Antwerpen Burcksen

Top!