Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Maria Ceelen

Aankoop komt totaal niet ! overeen met het getoonde op de website ik koop nooit meer iets van Essenza!

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je review!
We doen onze uiterste best om de artikelen zo duidelijk mogelijk op beeld te krijgen.
We gaan aan de slag met deze review en zullen altijd proberen om dit in...
Hartelijk dank voor je review!
We gaan aan de slag met deze review en zullen altijd proberen om dit in de toekomst te verbeteren.
Mocht het artikel helaas toch niet naar verwachting zijn, dan kan je deze gratis retourneren (NL + BE) met het retourlabel die bij je bestelling zit voor een teruggave van het aankoopbedrag op dezelfde manier als de order is betaald.

Willem Nijenhuis

Bedsprei terug gestuurd , graag ruilen andere kleur.
Maar nog geen reactie ontvangen .

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je bericht.
Hartelijk dank voor je bericht.
Bij ons kan je de artikelen gratis retourneren (NL+BE) voor een teruggave van het aankoopbedrag op dezelfde manier als de order is betaald. Mocht je toch liever een ander artikel ontvangen kan je deze opnieuw bestellen in onze webshop.
Mocht je verder nog vragen hebben neem dan contact met ons op via webshop@essenzahome.nl

Annemarie Hoekman

Aukje Stavenuiter

Ik ben erg tevreden over essenza

Robert Korving

Goede ervaring. Mooi beddengoed voor redelijke prijs.

R.J. Nolle

Snelle levering goed kwaliteit leuke site om mee te werken

Birgitte Raemdonck

Uitstekend advies

Iris

De bestelde artikelen zijn van zeer goede kwaliteit: blij mee!
De bestelde artikelen zijn van zeer goede kwaliteit: blij mee!
Het bestellen zelf was ingewikkeld. Filteren in de webshop werkt omslachtig, moest gegevens vaak opnieuw invoeren, en het gebruiken van de ING bon was niet eenvoudig. Had per ongeluk twee bestellingen geplaatst (maar één niet betaald) en kon daar niets meer in wijzigen via het account. Met een mail aan de klantenservice wel voldoende geholpen, maar dan gaat er tijd overheen.

Ineke Boender-Schuppers

Prima bedrijf om iets moois uit hun assortiment te kopen. Snelle levering.