Klantenservice
Levering

Libert Bremmers

👍👍

Joke de Groot

Maar 1 heel klein dingetje, ik heb nog steeds de verpakkingskreukels niet uit de sprei, verder is hij heel erg naar mijn zin.

MELVA Celik

Enige tijd geleden heb ik hoeslakens besteld helaas kwaliteit was niet wat ik van essenza merk gewend was was erg teleurgesteld na enige email contact met Essenza op top niveau verder geholpen... Enige tijd geleden heb ik hoeslakens besteld helaas kwaliteit was niet wat ik van essenza merk gewend was was erg teleurgesteld na enige email contact met Essenza op top niveau verder geholpen met verzoek hoeslakens terugsturen en geld was vrijsnel volledig bedrag uitbetaald.
Voelde me al schuldig dat ik aan essenza twijfelde soms kan wel iets aan de kweiliteit mankeren aan essenza service echt niet
Hartelijk bedankt essenza en met name Irma de team achter de schermen

Ying

Nice tablecloth!

Carolyn De Roo-Kooiman

Snel geleverd en super kwaliteit zoals gewoonlijk!

Christa Walburgh

Erg duidelijke site, mooie kwaliteit produkten, snelle levering!

Reactie ESSENZA HOME:

Goedemorgen,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Goedemorgen,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Fijn om te horen dat de site fijn in gebruik is en dat je blij bent met de kwaliteit van de producten. We wensen je veel plezier met je bestelling!
Vriendelijke groet,
ESSENZA HOME

M.A. Sikma

Ik heb twee molton kussenslopen gekocht. Ik heb dit product eerder bij een andere winkel gekocht, maar na wassen waren de slopen te klein, helaas. Nu waren de hoezen ook een stuk kleiner na het... Ik heb twee molton kussenslopen gekocht. Ik heb dit product eerder bij een andere winkel gekocht, maar na wassen waren de slopen te klein, helaas. Nu waren de hoezen ook een stuk kleiner na het wassen, maar gelukkig nog wel bruikbaar. Het zou verstandig zijn om molton hoezen groter te maken of eerst te wassen.

Willy Bouwmans

Snelle levering .mooie kwaliteit