Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Talitha van Tellingen

Nachthemd met mooie print, fijn materiaal. Dacht er zelfs aan om er een blouse van te maken, zó mooi vind ik ‘m!

Bedankt voor het achterlaten van een review.
Fijn om te horen dat het nachthemd zo bevalt! We wensen je erg veel plezier ermee.
Een fijne dag!
Vriendelijke...
Een fijne dag!
Vriendelijke groet,

Bianca Broers

Mooi dekbedovertrek, snelle levering. Zou hier zeker weer bestellen

Bedankt voor het achterlaten van een review.
Fijn om te horen dat je bestelling naar wens is\1 We zien je graag weer terug.
Vriendelijke groet,

Margot

Helaas retour moeten sturen want de kleur van de hoeslaken kwam niet overeen met de foto. De hoeslaken op de foto was donkerder van kleur dan in het echt. Wel reactie ontvangen om een vraag maar na... Helaas retour moeten sturen want de kleur van de hoeslaken kwam niet overeen met de foto. De hoeslaken op de foto was donkerder van kleur dan in het echt. Wel reactie ontvangen om een vraag maar na mijn nieuwe reactie geen reactie terugontvangen.

Reactie ESSENZA HOME:

Bedankt voor het achterlaten van de review.
Bedankt voor het achterlaten van de review.
Wat vervelend om te lezen dat de kleur van het hoeslaken niet overeenkwam met de foto in onze webshop. Wij kunnen helaas geen bericht hierover terugvinden in ons systeem. Onze excuses voor het ongemak dat de bestelling niet naar wens was. Ik heb onze afdeling productmanagement gevraagd hier naar te kijken en indien nodig de afbeeldingen in de webshop aan te passen.
Vriendelijke groeten,

Sabrina Drescher

Super

Esther Koene

Mooie woonspullen

Trudi Voorthuijzen

In een woord top

C. Klein

Prima service, prachtig product en prima prijs tijdens de sale!

Annelies heus

Redelijk