Klantenservice
Levering

K jansen

Prima, altijd goede hoeslakens

Paulien Verhof

Ik vond de toegang tot uw website echt heel vervelend. Het duurde en duurde maar. Eerst dacht ik dat het aan mij of de computer lag, maar dit kon ik uitsluiten door gelijk te kijken hoe snel een... Ik vond de toegang tot uw website echt heel vervelend. Het duurde en duurde maar. Eerst dacht ik dat het aan mij of de computer lag, maar dit kon ik uitsluiten door gelijk te kijken hoe snel een andere website reageerde. Het lag echt aan uw website.

Ik ben heel blij met de producten; ik heb eerder een bankdeken van mijn dochter gehad. Geweldig.

Uw website.... als het mogelijk is moet u hier snel iets aan veranderen.

Groet,

Paulien

Hartelijk dank voor het achterlaten van de review.
Wat fijn om te lezen dat de producten naar wens zijn! Het is jammer om te lezen dat het bezoek aan onze website langzaam verliep. Wij zullen kijken waar dit aan kan liggen, zodat we het zo snel mogelijk kunnen verbeteren!
Vriendelijke groeten,

Gineke Melis-Boom

Prachtige dekbedovertrekken en van heerlijke kwaliteit.

Hartelijk dank voor het achterlaten van de review.
We wensen je erg veel plezier met het Grazie dekbedovertrek!
Vriendelijke groeten,

Harm van Boekel

Heel goed

Michaël Plato

Kwaliteit, mooi design. Grote keuze. Snelle levering.

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Fijn om te horen dat je tevreden bent met de keuze en de kwaliteit van onze producten. We wensen je veel plezier met je bestelling!

J. Van Dijk

Het lekkerste dekbedovertrek ooit

Goedemorgen,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Fijn om te horen dat je fijn slaapt onder ons dekbedovertrek! We wensen je veel plezier ermee.
ESSENZA...
Goedemorgen,

Klaas

Goed en snel geleverd

Nelly Baele

Heel tevreden ,ik heb ook al veel Essenza gekocht in de Inno

Johanna van Ieperen

Lastig om op de goede website (Nederland) te komen. Is niet duidelijk aangegeven.
Betreffende dekbedovertrek was in werkelijkheid lang niet zo mooi van kleur als het plaatje suggereerde. Prijs/kwaliteitsverhouding klopt niet. Voor de kwaliteit een betere verwacht.