Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Levering was te laat, maar met goede klantenservice alsnog tevreden.

Bedankt voor het achterlaten van een review.
We vinden het fijn om te horen dat onze klantenservice je goed heeft geholpen bij de problemen met de levering. We hopen dat je blij bent met de producten!

Ferdi

Stijlvol kwalitatief dekbed, besteld op to-the-point webshop.
matige verzending via PostNL meerdere keren verzette besteltijd en besteldatum. uiteindelijk 4 dagen levertijd.

Bedankt voor het achterlaten van een review.
Wat vervelend dat de bestelling pas zo laat bij je binnen was. Helaas kunnen wij als wij het pakket hebben overgedragen aan PostNL geen invloed meer uitoefenen op de levering. We hopen dat je alsnog blij bent met de producten, we wensen je veel plezier ermee.

Nn

Supermooie kwaliteit

Francien Penders

Netjes verzorgde levering, mooie dekbedovertrekken en matrashoes gekregen. Alles in leuke hoesjes verpakt. Een plaatje op je slaapkamer maar ook heerlijk aanvoelend. lief kaartje en aanvullende... Netjes verzorgde levering, mooie dekbedovertrekken en matrashoes gekregen. Alles in leuke hoesjes verpakt. Een plaatje op je slaapkamer maar ook heerlijk aanvoelend. lief kaartje en aanvullende informatie over het product en de winkel.
Zeker weten ESSENZA HOME ik bestel bij jullie terug ??

Bedankt voor het achterlaten van een review.
Wat fijn dat je zo positief bent over ESSENZA! Veel plezier gewenst met de producten en we zien je graag terug :)
Vriendelijke...

Sandra van der Poel

Snelle service. Prima kwaliteit beddengoed. Voelt heerlijk licht en zacht aan.

Site kan sneller op m’n iphone 6

Hanegraaf

Duidelijk en overzichtelijk

Rob van Essen

Prima levering (snel) van een fijne plaid.

Snel en betrouwbaar!

Maureen

Werkelijk prachtig mooi. beddengoed(via totaalbed, winkelbezoek) en sierkussens(Essenza home site) aangeschaft

Bedankt voor het achterlaten van een review.
Wat fijn om te horen dat je onze producten prachtig vind! We wensen je veel plezier ermee.