Klantenservice

Fantastisch

Marjolein Broekhuis-Udo

Goede snelle service

Marian van den Hurk

Mooie spullen, decoratief en snelle service

Leila Daufenbach

Tevreden

Claudia

Supersnelle levering en zeer vriendelijke klantenservice

Dia Keijzer

Zeer prettig. De duurzame verpakking is werkelijk erg mooi maar het was wat vreemd dat de dekbedovertrekken in de duurzame verpakking toch weer in plastic waren verpakt. Dat hoeft echt niet meer.

Beste Dia,
Beste Dia,
Hartelijk dank voor het achterlaten van de review.
We hebben de dekbedovertrekken geprobeerd zonder plastic verpakkingen te versturen, maar helaas zien we dat de producten tijdens het transport toch beschadigd kunnen raken. Vandaar dat er momenteel toch een plastic verpakking om de dekbedovertrekken heen zit. Uiteraard blijven wij er mee bezig om te kijken hoe we ook de verpakkingen kunnen blijven verduurzamen.
Ik hoop je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.
Een hele fijne dag toegewenst!

Vera

Tijdens de bestelling is er iets mis gegaan. Dit is door de klantenservice naar tevredenheid en snel verholpen. vervolgens was er een storing waardoor de bestelling een dag later werd geleverd,... Tijdens de bestelling is er iets mis gegaan. Dit is door de klantenservice naar tevredenheid en snel verholpen. vervolgens was er een storing waardoor de bestelling een dag later werd geleverd, hiervan werd ik netjes op de hoogte gebracht. Er kan altijd iets mis gaan, als het maar netjes wordt afgehandeld. Hier is Essenza Home een perfect voorbeeld van!

Goedemorgen,
Hartelijk dank voor het achterlaten van de review!
Fijn om te lezen dat het netjes is opgepakt. We hopen dat je bestelling goed is aangekomen en naar wens is!
Een hele fijne...
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor het achterlaten van de review!
Een hele fijne dag toegewenst!

Rita van der Meulen

Uitstekend

Mevr H S van Schaik

Hele goede ervaring , mijn kimono was heel snel bij mij

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor het achterlaten van de review.
Wat fijn om te lezen dat de kimono goed is ontvangen. We wensen je er veel plezier mee!
Essenza...
Goedemiddag,