Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Tilly Maessen

Mooie kwaliteit badjas voor een schappelijke prijs

Miriam De Wolf

Ik ben erg blij met de prachtige en fluweelzachte sprei met Fleur print. Vooraf had ik contact gehad met de klantenservice om het verschil tussen plaid en sprei te weten te komen. Hij werd ook... Ik ben erg blij met de prachtige en fluweelzachte sprei met Fleur print. Vooraf had ik contact gehad met de klantenservice om het verschil tussen plaid en sprei te weten te komen. Hij werd ook binnen de 24u geleverd!

Reactie ESSENZA HOME:

Goedemiddag Miriam,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Fijn om te horen dat je er blij mee bent! Wij wensen je veel plezier ermee.
Vriendelijke groet,
ESSENZA HOME

Mini van Brouwershaven

De bestelling verliep vrij vlot, ik wist wat ik wilde hebben

Ingrid Gundlach

Keurig en zeer snel geleverd

Helena van der Voort

Goede ervaring, snelle levering. Alles prima in orde

Judith Phefferkorn

Positief

Patrice de Bruijn

Mooie artikelen van uitstekende kwaliteit EN ik ben onder de indruk van de snelle levering!!!
Mijn complimenten!!!

Anja Kauw

Geen reactie bij retourzending

Reactie ESSENZA HOME:

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor het achterlaten van de review.
Goedemorgen,

Hartelijk dank voor het achterlaten van de review.
Helaas wordt er momenteel geen automatische e-mail verstuurd wanneer de retourzending is verwerkt. We zijn hier druk mee bezig om dit proces zo snel mogelijk te optimaliseren. Onze excuses voor het ongemak. We zien dat je retourzending goed is ontvangen en verwerkt en dat het bedrag is teruggestort op dezelfde manier als dat de bestelling betaald was.
We hopen je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.
Een fijne dag toegewenst!
Vriendelijke groeten,
ESSENZA HOME

Peter van den Berg

Snelle levering en mooie kwaliteit beddengoed!

Vivienne Buisman

Heel goed, alleen op de site zie je de letters die je typt niet (alleen als je selecteert)