Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Jolanda Huitema

Blije bestelling! Vlotte levering en heel fijne producten die de verwachting waarmaken. Mijn voorkeur zou nog uitgaan naar klimaatneutralere verzending als bijv. Budbee werd aangeboden. Ook dat er... Blije bestelling! Vlotte levering en heel fijne producten die de verwachting waarmaken. Mijn voorkeur zou nog uitgaan naar klimaatneutralere verzending als bijv. Budbee werd aangeboden. Ook dat er geen plastic aan het pakket zou worden toegevoegd

andre de moor

Geen enkel probleem afhandeling zoals het moet

Mw. Mesker

Ik ontving een kortingscode die ik in eerste instantie niet kon lezen. Nadat ik hierover een email had gestuurd en een bevestiging van jullie had ontvangen dat jullie hierop terug zouden komen, is... Ik ontving een kortingscode die ik in eerste instantie niet kon lezen. Nadat ik hierover een email had gestuurd en een bevestiging van jullie had ontvangen dat jullie hierop terug zouden komen, is dit helaas nooit gebeurd. Inmiddels bleek dat ik de code toch op een andere manier kon lezen, alleen deze code doet het niet, ondanks dat ik het wel 15 x geprobeerd heb. Helaas..... toch maar de badjas besteld omdat ik deze al als cadeau had besteld. Deze kwam wel op tijd en was leuk verpakt. Hij was helaas te klein. Dus een grotere maat besteld.

Nelly Van Tartwijk

Alles ??

Karin

Mooie kwaliteit,kleur komt overeen met de foto

Christine De jong

Zeer goed geslaagd

Marjan Driesse-Schermer

Wat een prachtige dekbedovertrekken. Zeer tevreden

Akkie Daams

Geweldig dekbedovertrek

lida landman

Goede ervaring, vind de toilet artikelen te duur .

A.J. Temmink

Snel en correcte levering